کد خبر : 24399
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 - 17:51

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با نماینده مجلس شورای اسلامیدیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با نماینده مجلس شورای اسلامی

خبرهای مهم اهواز و ایران را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab دنبال کنید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجری دیدار و درخصوص مشکلات ایثارگران با وی به گفتگو پرداخت.

 دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با نماینده مجلس شورای اسلامیدیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با نماینده مجلس شورای اسلامی

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با محمد طلا مظلومی آبزرگه نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجری در مجلس شورای اسلامی و مشایخی فرماندار شهرستان آغاجری دیدار و درخصوص مشکلات ایثارگران با وی به گفتگو پرداخت.
حسن نورانی در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران از ارزش والایی برخوردار است گفت: هرگونه اهتمام و تلاش در جهت خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با نیت فی سبیل الله مصداق جهاد درراه خداست.
وی در ادامه بابیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، تصریح کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که درراه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند است.
مدیر کل بنیاد خوزستان در این نشست صمیمانه مطالبی در زمینه فعالیت های این نهاد در جهت خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اشاره و بر خدمت رسانی هرچه بهتر به این قشر معظم تاکید کرد.
مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجری در مجلس شورای اسلامی اسلامی نیز در ادامه این دیدار با اشاره به اینکه باید شکرگزار توفیق خدمت به جامعه ایثارگری باشیم گفت: امیدواریم در عرصه خدمت بتوانیم اندیشه والای شهدا، ایثار و مقاومت آنان و همچنین ایستادگی خانواده های آنان را ترویج دهیم.
این مقام مسئول بابیان اینکه وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه‌ای خطیر و سنگین است، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی با تمام توان پیگیر رفع مشکلات و خلا های قانونی خدمات رسانی به جامعه ایثارگری خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.