کد خبر : 14539
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 فروردین 1399 - 16:18

پیام مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

" در پایگاه خبری خوزتاب بخوانید؛ "

ارسلان غمگین، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان طی پیامی، ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۲ فروردین روز تحقق عصاره تلاش های تاریخی ملت ایران در دستیابی به آرزوهای دیرین و یکی از تاثیرگذارترین روزهای تاریخ اسلام و ایران است.

این روز مقدس سند آزادی و استقلال ملت ایران و زمینه ساز حکومت عدل الهی و سر آغاز  حیات واقعی اسلام در عصر دنیامدارانی است که از معنویت گسسته و سعادت خود را در پیروی از امیال و هواهای نفسانی خود میدانند‌.

مردم فهیم ایران اسلامی در چنین روزی ضمن نفی استیلای استبداد، به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قاطعانه رای ( آری) دادند و با این حرکت جهانی بر استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، امامت جامعه اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه و به تبع آن پیروی از بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی ( ره) و پس از ایشان حمایت و تبعیت از زعامت مقام معظم رهبری، آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی) تاکید کردند.

اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی ، ۸ سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامتی این روز بزرگ و تاریخ ساز را به محضر بقیه الله الاعظم، مقام معظم رهبری و مردم همیشه پبروز ایران عزیز تبریک عرض کرده و خاطر نشان میکنم همکاران ما در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تمام توان در سال جدید که به فرمایش مقام معظم رهبری سال (جهش تولید) نام گرفته است تمام سعی و تلاش خود را به کار میگیرند تا به منویات ایشان جامعه عمل پوشانده شود.

امید است به یاری پروردگار متعال و با تاسی از ائمه اطهار، این ویروس منحوس هر چه سریعتر از کشور ما و دیگر کشور های جهان رخت بربندد و سلامتی به دامن جامعه بازگردد همچنین آرزوی شفای عاجل برای همه بیماران و سلامتی برای مردم عزیز کشورمان دارم.

ارسلان غمگین مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.