کد خبر : 26532
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 12:49

برگزاری ۱۴ همایش علمی پژوهشی داخلی در پنج ماه منتهی به پایان سال ۱۴۰۱

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از برگزاری ۱۴ همایش علمی پژوهشی داخلی از سوی این مدیریت در پنج ماه منتهی به پایان سال ۱۴۰۱خبر داد.

beigzade014 برگزاری 14 همایش علمی پژوهشی داخلی در پنج ماه منتهی به پایان سال 1401

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ از سوی مدیریت پژوهش ، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران انجام شد

برگزاری ۱۴ همایش علمی پژوهشی داخلی در پنج ماه منتهی به پایان سال ۱۴۰۱

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از برگزاری ۱۴ همایش علمی پژوهشی داخلی از سوی این مدیریت در پنج ماه منتهی به پایان سال ۱۴۰۱خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، محمد علی بیگ زاده در توضیح بیشتر در این باره گفت: با توجه به اهمیت ارتقاء سطح علمی همکاران و لزوم توانمند سازی آنان درامر تحقیق و ارائه مطـالب تخصصـی مرتبط با برنامه ریزی به عمل آمده در مهرماه سال جاری، نسبت به برگزاري هفتگی همایش های علمی به صورت داخلی اقدام گردید.
وی افزود: از جمله موضوعات همایش ها می توان به حوزه های مختلف فناوری از جمله حفاری فروتعادلی( UBD ) و جهت دار، مشبک کاری، مخازن نامتعارف هیدرات گازی و چالش های دستیابی به فناوری و تولید محصولات دانش بنیان و نیز مدیریت دانش در شرکت های بزرگ صنعتی و شرکت ملی حفاری، زنجیره تامین کالا، رنگ های صنعتی ، بدست آوردن تخلخل، ترنسدیوسرهای (TRANSDUCER ) صنعتی و بررسی سامانه های مختلف مدیریت پسماند در حفاری اشاره داشت. 
بیگ زاده در زمینه نحوه برگزاری این نشست ها اظهار کرد: این همایش ها به شکل حضوری در محل سالن جلسات مدیریت پژوهش فناوری و مهندسی ساخت و یا سالن همایش اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت برگزارشد که جا دارد از همکاران اداره آموزش و مدیریت منابع انسانی تشکر و قدردانی داشته باشیم. 
مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: این همایش ها همزمان به صورت مجازی (وبینار) نیز بر روی بستر اینترنت قابل دریافت و استفاده بود که همکارانی که در ماموریت بوده و یا محدودیتی داشتند از این طریق از وبینار بهره مند گردیدند.
وی در خصوص برنامه های آتی این مدیریت توضیح داد: در نظر است این همایش ها با روند هرچه بهتر و پربارتر در سال ۱۴۰۲ ادامه یابد و تعدادی از این نشست ها بر حسب مخاطبان، برای یک مدیریت خاص از شرکت یا برای عموم همکاران برگزار گردد. 
بیگ زاده افزود: همچنین از اساتید دانشگاه ها برای ارائه همایش های علمی و پژوهشی و آشنایی با فناوری ها و علوم روز دعوت به عمل آید و در همین ارتباط از متخصصان شرکت دعوت می شود چنانچه آمادگی برگزاری نشست های علمی پژوهشی برای واحدهای مختلف شرکت را دارند به این مدیریت منعکس تا پس از بررسی و هماهنگی های لازم، نسبت به تشکیل این نشست ها مبادرت گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.