کد خبر : 6487
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 - 8:02

لزوم تسریع در ثبت خسارات/ خسارات کل استان به شکل جامع دیده شود/ساماندهی اراضی ادامه دارد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان و جانشین قرارگاه استانی بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان در سومین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی استان در استانداری با اشاره به اقدامات این قرارگاه که تاکنون در مناطق سیل زده خوزستان انجام شده است، اظهار کرد: در این حوزه در خصوص روستاهای واقع در حریم  و بستر رودخانه

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان و جانشین قرارگاه استانی بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان در سومین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی استان در استانداری با اشاره به اقدامات این قرارگاه که تاکنون در مناطق سیل زده خوزستان انجام شده است، اظهار کرد: در این حوزه در خصوص روستاهای واقع در حریم  و بستر رودخانه ها مباحثی مطرح شد که این مساله همچنان ادامه دارد و بنا شد سازمان آب و برق خوزستان  تا یکشنبه هفته آینده وضعیت مشخص شده آنها را تحویل کمیته بازسازی بدهد.

IMG 20190516 084721 939 300x225 لزوم تسریع در ثبت خسارات/ خسارات کل استان به شکل جامع دیده شود/ساماندهی اراضی ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، کیامرث حاجی زاده با اشاره به ثبت خسارات کشاورزی در سامانه سجاد (سامانه امداد و بازسازی دولت) بیان کرد: تا کنون تعداد ۳۷۹ مورد در این سامانه ثبت شده است که باید سرعت بیشتری در این حوزه صورت گیرد .
وی با بیان اینکه خسارات باید به طور جامع برای همه مناطق سیل زده در نظر گرفته شوند گفت: پرداخت خسارات باید به طور جامع دیده شوند.

وی گفت: سیل در بخش های شمال و شمال شرق خوزستان در روستاهای شوش، اندیمشک، باغملک، اندیکا، دهدز، ایذه و غیره خساراتی برجای گذاشته است.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان ادامه داد: تاکنون ۱۱ شهر،۲۴۷روستا، ۱۴هزار و ۸۳۹ واحد مسکونی شامل  ۲هزار و ۷۵۲ احداثی و ۱۱هزار و ۹۲ تعمیری و ۷۳واحد تجاری ارزیابی شده است.

حاجی زاده افزود: در بخش تخلیه اب و ساماندهی اراضی کشاورزی در شوش خوب بوده است و این کار در بسیاری از نقاط در حال انجام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.