کد خبر : 27770
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 6:38

نگرانی نیروهای اداری آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی

نگرانی نیروهای اداری آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی

نگرانی نیروهای اداری آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، اخیراً مشکلی در مورد رتبه‌بندی و تبدیل وضعیت همکاران اداری در بخش آموزش و پرورش پیش آمده است.

 

بر اساس گزارشات، تعدادی از فرهنگیان که قبل از اجرای طرح رتبه‌بندی با رسته اداری استخدام شده بودند، از این طرح برای بهبود وضعیت شغلی خود استفاده کردند اما براساس بخشنامه اخیری که به تازگی منتشر شده بود، مشخص شده که رتبه‌بندی فقط برای نیروهای آموزشی تعیین می‌شود. با این حال، برخی از همکاران تصمیم گرفتند تا با تبدیل وضعیت به رسته آموزشی، از مزایا و حقوق رتبه‌بندی نیز بهره‌مند شوند. اما به دلیل نیاز برخی ادارات به تجربه کاری این همکاران در ادارات، داوطلبانه درخواست بازگشت آنان به حالت اداری داده شده بود که براساس قانون جدید، رتبه بندی آن ها لغو می‌شود.

 

با این حال، به تازگی خبری منتشر شده که حتی رتبه‌بندی همکارانی که از رسته اداری به آموزشی تبدیل وضعیت شده اند نیز ۳ ماه است قطع شده است و این موضوع باعث ناراحتی و نگرانی بسیاری از فرهنگیان شده است.

 

علاوه بر این بخشنامه مذکور ایراداتی نیز دارد که نیازمند توجه مسئولان است. اولاً، باعث از بین رفتن نیروهای با تجربه و استادی در ادارات خواهد شد و جایگزینی با نیروهای آموزشی که تجربه موفقی در آموزش دارند، به کیفیت آموزش و ستاد آسیب خواهد رساند. این مشکل باعث تضعیف همچنین ادارات و سازمان‌های مربوطه نیز خواهد شد.

 

بنابراین، لازم است مسئولان مربوطه در اولویت خود قرار دهند تا به رفع این مشکلات و معضلات بپردازند و راهکاری برای حل آن پیدا کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.