کد خبر : 17445
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 22:42

 ۳ حاشیه از عزل شاعری و انتصاب نوشادی در شورای شهر اهواز

اخبار مهم اهواز و خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب بخوانید

به گزارش پايگاه خبري خوزتاب، بعد از ۲ نامه سازمان بازرسی و نامه وزارت کشور مبنی بر نداشتن شرایط احراز پست شهردای کلانشهر اهواز بالاخره موسی شاعری کریمی، شهردار کم تجربه و بدون برنامه اهواز با رأی ۹ عضو شورای شهر عزل و ابراهیم نوشادی با ۱۲ رأی به عنوان سرپرست‌ شهرداری اهواز انتخاب گردید. اما جلسه شورای شهر امروز ۳ حاشیه هم داشت که در ادامه مطلب نوشته شده

 

۱. در قسمتی از جلسه حاجتی عضو شورای شهر با بیان اینکه موسی شاعری قول داده است تا فردا جمعه استعفا دهد، از اعضای شورا خواست که تا فردا برای استعفا به شاعری فرصت دهند.

۲. سید محسن موسوی زاده عضو دیگر شورای شهر در پاسخ به این خواسته گفت: تا لحظاتی قبل از شروع جلسه عده ای با تماس های متعدد و دادن وعده های مختلف به من قصد داشتند رأی من نسبت به عزل شاعری را تغییر دهند، لذا در این شرایط حضور آقای شاعری به عنوان شهردار را به صلاح نمیدانم.

۳. پس از رأی ۹ عضو شورای شهر مبنی بر عزل شاعری، و مطرح شدن نام ابراهيم نوشادی به عنوان سرپرست شهرداری اهواز، آقای اسکندر لطفعلی زاده به عنوان تنها مخالف ابراهيم نوشادی در جلسه اعلام کرد من از روز شنبه مخالفت خود را با آقای نوشادی اعلام میکنم و از ایشان طرح سؤال خواهم کرد.
(حمایت های عجیب اسکندر لطفعلی زاده از شاعری و مخالفت عجیب تر با ابراهيم نوشادی موجب ابهامات زیادی نسبت به عملکرد این عضو شورای شهر شده است)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.