کد خبر : 23559
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 خرداد 1401 - 18:30

انجام یک هزار و ۷۵ عملیات فنی حفاری بر روی چاه‌ها

وقایع مهم اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: یک هزار و ۷۵ عملیات فنی و مهندسی بر روی چاه‌های نفت در مراحل تکمیل حفاری و یا در حال بهره برداری انجام شد.

 

16200040 274 انجام یک هزار و ۷۵ عملیات فنی حفاری بر روی چاه‌ها

 

شهرام شمی پور گفت: مدیریت در قالب خدمات یکپارچه تخصصی که نقش اساسی در فرآیند تعمیر و ترمیم چاه‌ها دارد و خدمات فنی در مراحل حفاری چاه‌های اکتشافی، توسعه‌ای و تعمیر چاه‌ها حسب نیاز از جمله تکمیل چاه، رفع نواقص و پیشگیری از افت فشار ارائه می‌گردد.

 

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران می گوید: با تمهیدات به کار گرفته شده در سال جاری به نحوی برنامه ریزی به عمل آمده که در نزدیکترین زمان ممکن، پاسخگوی درخواست‌های شرکت‌های بهره برداری و همچنین پروژه‌های حفاری کلید در دست شرکت باشیم.

 

شمی پور گفت: در این ارتباط با توجه به تاکید مدیریت ارشد شرکت، تلاش براین است با بهره گیری از ظرفیت‌های تجهیزاتی و نیروی انسانی متخصص و مجرب در این بخش از نظر کمی و کیفی خدمات مطلوب‌تر به شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های بخش خصوصی ارائه گردد.

 

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران در همین رابطه به تحقق ۷۵۴ عملیات در بخش سیمان و انگیزش چاه شامل ۲۱۷ عملیات سیمانکاری، ۵۱۷ عملیات تزریق پذیری و ۲۰ مورد اسیدکاری چاه‌ها در این مدت اشاره کرد.

 

ارایه ۳۲۱ مورد خدمات تخصصی و متنوع مشتمل بر ۵۵ مورد عملیات لوله مغزی سیار، ۱۰۰ مورد آزمایش چاه با ساق مته، ۱۳ عملیات کامل و ویژه حفاری با هوا و ثبت ۸۶۹ متر حفاری، ۱۰ عملیات ویژه و کامل حفاری به روش فروتعادلی (UBD) و ثبت ۳۴۰ متر حفاری به این شیوه، ۱۰۵ مورد لوله گذاری چاه، ۱۵ مورد نصب آویزه و ۲۳ عملیات آزمایش بهره دهی چاه از دیگر اقداماتی است که از سوی این مدیریت در مدت پیش گفته محقق شد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.