کد خبر : 10114
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 شهریور 1398 - 20:05

بازداشت متخلفان برداشت غیرمجاز از معدن در امیدیه

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت خوزستان گفت: متخلفان برداشت غیرمجاز از یک معدن ماسه بادی در امیدیه بازداشت شدند. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، رامین داوودی بیان کرد: چندین روز است که این افراد از ساعت ۲۳ شب تا پنج صبح از یک معدن ماسه بادی در امیدیه برداشت می کنند و

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت خوزستان گفت: متخلفان برداشت غیرمجاز از یک معدن ماسه بادی در امیدیه بازداشت شدند.
IMG 20190826 002819 300x162 بازداشت متخلفان برداشت غیرمجاز از معدن در امیدیه
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، رامین داوودی بیان کرد: چندین روز است که این افراد از ساعت ۲۳ شب تا پنج صبح از یک معدن ماسه بادی در امیدیه برداشت می کنند و این ماسه ها را به ماهشهر منتقل می کردند.

وی بدون اشاره به تعداد افراد بازداشت شده گفت: با همکاری نیروی انتظامی و اداره صنعت، معدن و تجارت امدیدیه این متخلفان در هنگام برداشت ماسه شامگاه شنبه بازداشت شدند و پرونده تخلف آن ها به مراجع قضایی ارسال شد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت خوزستان افزود: چندین دستگاه کامیون حامل ماسه بادی و جرثقیل نیز از متخلفان ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۷۰ معدن فعال و غیر فعال در استان وجود دارد اظهار داشت: در امیدیه معادن سنگ لاشه، ماسه بادی و مارن آهکی وجود دارد.

امیدیه یک شهرستان صنعتی در جنوب شرق خوزستان و در ۱۲۶ کیلومتری اهواز واقع است./ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.