کد خبر : 21339
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1400 - 1:11

برخورد پلیس فتا با انتشار دهندگان کلیپ جرایم خشن

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب بخوانید

رئیس پلیس فتا خوزستان از برخورد با انتشاردهندگان فیلم و صحنه های جرایم خشن در فضای مجازی، که موجب جریحه دار شدن عواطف و احساسات عمومی جامعه و مردم عزیز می ‌شود ، خبر داد.

Picsart 22 02 06 01 16 43 949 1280x853 برخورد پلیس فتا با انتشار دهندگان کلیپ جرایم خشن

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب khuztab؛ سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر اظهار کرد: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی عده‌ای از افراد با اهداف مختلف اقدام به انتشار تصاویر و ویدئو از صحنه های وقوع یک قتل می‌کنند.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: علیرغم دستگیر شدن عاملین جنایت توسط پلیس ،تهیه و انتشار این گونه کلیپ‌ها می تواند باعث ایجاد ترس و جریحه دار شدن احساسات و تشویش اذهان عمومی شده و آسیب های روانی جبران ناپذیری به ویژه برای کودکان و نوجوانان به بار می‌آورد، لذا پلیس فتا به محض رصد و رؤیت این گونه کلیپ‌ها نسبت به شناسایی و برخورد با مجرمان و متخلفان برابر قانون اقدام خواهد کرد.

 

این مقام مسئول بیان داشت: در این رابطه و بر اساس اقدامات عملیاتی و فنی، تعدادی از تولید کنندگان این گونه محتواهای غیر مجاز شناسایی و جهت تعیین تکلیف قانونی به مراجع قضائی ارجاع می شوند.

 

سرهنگ حسینی به تمامی کاربران فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان ها توصیه کرد ضمن بهره برداری صحیح از فضای سایبر از انتشار هرگونه کلیپ صوتی و تصویری در تضاد با ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی فرهنگی کشور به نحوی که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی در جامعه و موجب بروز عواقب جبران ناپذیر بشود، اکیداً اجتناب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.