کد خبر : 27329
تاریخ انتشار : جمعه 9 تیر 1402 - 19:00

بعد از کش و قوس‌های فراوان بلاخره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مصوب شد

خبرهای مهم خوزستان و ایران را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

تاج از آمادگی ۴ ورزشگاه برگزار کننده بازی‌های لیگ برتر برای حضور بانوان خبر داد.

8730daf2932144f5baaed49ba6d69d06 301106449 483298266561599 6780382431127162795 n 1024x1280 بعد از کش و قوس‌های فراوان بلاخره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مصوب شد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ حضور زنان در ورزشگاه یکی از مباحثی است که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بعد از بازگشتش به فدراسیون، در چند نوبت در مورد آن صحبت کرده و اعلام کرده بود که این اتفاق می‌افتد. باوجود اینکه تاج خبر از حضور زنان در ورزشگاه در ماه‌های گذشته داده بود، فصل فوتبالی ایران در حالی به پایان رسید که به جز چند بازی در ابتدای فصل در ورزشگاه آزادی، زنان دیگر اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند.

مهدی تاج در تازه‌ترین اظهارنظر خود در مورد بحث حضور زنان در ورزشگاه بازهم خبر از این داده که زنان به ورزشگاه می‌آیند! تاج در همین ارتباط در گفت‌وگویی گفته است: «ما ورود بانوان را خواهیم داشت. شورای امنیت ملی خوشبختانه این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده که تصمیم گیری درباره نحوه اجرا را بر عهده دارد. وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و دو دستگاه اطلاعاتی برای چگونگی ورود بانوان برنامه ریزی می کنند.

آمدن و نیامدن آن‌ها دیگر مطرح نیست. در ورزشگاه‌هایی مثل گل‌گهر، سپاهان، ذوب‌آهن و غدیر اهواز که مناسب است، بانوان حضور پیدا خواهند کرد. ورزشگاه آزادی هم باید آماده شود».

مهدی تاج در حالی نام ۴ ورزشگاه را اعلام کرده که زنان می‌توانند در آن بازی‌های لیگ برتر را تماشا کنند که نام ورزشگاه آزادی در بین آن‌ها نیست! در سال‌های گذشته و چند مرتبه‌ای که زنان برای دیدن بازی‌های ملی و باشگاهی به ورزشگاه آمده بودند، میزبان آن‌ها ورزشگاه آزادی بود و همیشه از این صحبت می‌شد که ورزشگاه آزادی تنها استادیوم ایران است که فعلا شرایط برای حضور زنان در آن مهیا است و مشخص نیست در این چند ماه چه اتفاقی افتاده که ورزشگاه آزادی شرایط میزبانی از زنان را ندارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.