کد خبر : 22298
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1400 - 15:12

استاندار خوزستان:

تاکید استاندار خوزستان بر اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در منطقه آزاد اروند

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

استاندار خوزستان در خصوص قوانین کار مناطق آزاد و پالایشگاه آبادان و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این مراکز توضیحی ارائه کرد.

169044230 تاکید استاندار خوزستان بر اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در منطقه آزاد اروند

صادق خلیلیان در حاشیه بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از پالایشگاه آبادان که امروز (۱۵ اسفندماه) انجام شد، با اشاره به برنامه‌های سفر مرتضوی به استان خوزستان اظهار کرد: این سفر دو روزه است که در اولین روز از آبادان و خرمشهر بازدید کردیم. بر اساس مصوبات سفر رئیس جمهور باید دو بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان و مرکز فوق تخصصی قلب خرمشهر مورد بازدید قرار می‌گرفتند؛ امیدواریم در یکی دو ماه آینده بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان به بهره‌برداری برسد و تا تیرماه نیز مرکز فوق تخصصی قلب خرمشهر فعال شود. بهره‌برداری از این دو مرکز در تامین نیاز درمانی استان خوزستان و همچنین توریسم سلامت بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، وی افزود: از شبکه فاضلاب  و تاسیسات تصفیه‌خانه فاضلاب این دو شهر نیز بازدید شد. روند کار در این پروژه‌ها سرعت گرفته و ۷۶ درصد از تاسیسات تصفیه‌خانه فاضلاب آبادان ایجاد شده و در چند ماه آینده به اتمام می‌رسد.

استاندار خوزستان گفت: بحث‌های مرتبط با تامین آب شرب این دو شهر از  تاسیسات آب غدیر مطرح است که باید تا قبل از تابستان بهره‌برداری برسد؛ فاز اضطراری این طرح به صورت هشت ماهه تنظیم شده که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: توسعه فاز دوم پالایشگاه آبادان نیز مصوب شده و در حال اجرا است و بازدیدهای امروز نیز در راستای تسریع کار است.

خلیلیان در خصوص قوانین کار مناطق آزاد و پالایشگاه آبادان و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این مراکز نیز بیان کرد: قوانین کشوری شامل همه سزمین‌های مادری می‌شود و هیچ کس نمی‌تواند این قوانین را نادیده بگیرد بنابراین مناطق آزاد نیز مشمول و مجبور به اجرای این قوانین هستند و باید از این قوانین تبعیت کنند در غیر این صورت با برخورد قانونی مواجه می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.