کد خبر : 25362
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 دی 1401 - 22:24

تصمیمات ۲ باشگاه نفتی حاضر در لیگ برتر در شان فوتبال استان نیست

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

انتقاد مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از ۲ باشگاه نفتی حاضر در لیگ برتر فوتبال

01516959 تصمیمات ۲ باشگاه نفتی حاضر در لیگ برتر در شان فوتبال استان نیست

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با انتقاد از وضعیت ۲ تیم نفتی خوزستان در لیگ‌ برتر گفت: این ۲ باشگاه در تصمیم‌گیری‌های خود باید از پیشکسوتان و افراد متخصص استفاده کنند.

 حمید بنی‌تمیم روز یکشنبه در حاشیه مجمع سالیانه هیات تکواندو خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: به شدت نسبت به عملکرد هیات مدیره این ۲ باشگاه نقد دارم و به نظرم تصمیمات آنها در شان فوتبال استان و کشور نیست.

او افزود: متاسفانه باشگاه نفت آبادان با بازیکنی قرارداد می‌بندد در حالی که نسبت به نوع قرارداد بی‌اطلاع بوده و از این بابت چندین میلیارد به باشگاه ضرر وارد می‌شود که اتفاق خوبی نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به وضعیت باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: مسوولان این باشگاه، سرمربی تیم استقلال ملاثانی را که موفق عمل کرده برای ۲ تا سه بازی جایگزین سرمربی سابق خود کردند و اکنون خبر می رسد که دیگر نمی خواهند با او کار کنند.

او ادامه داد: با این کار علاوه بر اینکه باعث ازهم پاشیده شدن تیم استقلال ملاثانی شدند، فوتبال مسجدسلیمان هم آسیب می بیند.

بنی تمیم با بیان اینکه مسوولان این ۲ باشگاه در عمل نشان می‌دهند که تصمیماتشان تخصصی نیست گفت: حرف‌های من از روی دلسوزی است و امیدوارم این ۲ باشگاه جسارت من را ببخشند. مردم خوزستان از من توقع دارند که به مشکلات این ۲ باشگاه رسیدگی کنم تا به ورزش استان و فوتبال آسیب وارد نشود.

او در ادامه با اشاره به تعیین تکلیف روسای هیات های ورزشی خوزستان افزود: تا پایان امسال وضعیت پنج هیات ورزشی خوزستان که اکنون با سرپرست اداره می‌شوند، مشخص می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: فردا دوشنبه مجمع انتخاب رییس هیات تیراندازی با کمان خوزستان برگزار می‌شود و برای برگزاری مجامع گلف، موتورسواری و اتومبیلرانی، بولینگ و بیلیارد و شطرنج مکاتبه لازم با فدراسیون‌های مربوطه انجام شده است.

او ادامه داد: نبود همدلی بین بزرگان تکواندو خوزستان تنها خلا این رشته است که به عنوان خدمتگزار جامعه ورزش از بزرگان تکواندو استان می‌خواهم کمک کنند تا شاهد پیشرفت هر چه بهتر تکواندو خوزستان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.