کد خبر : 27616
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 22:38

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان:

تلاش دشمنان برای ضربه زدن به فولاد خوزستان نشان از موفقیت این شرکت دارد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب

پیش از ظهر امروز نشست خبری مدیرعامل شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان با اصحاب رسانه در هتل بزرگ زنجان برگزار شد.

 تلاش دشمنان برای ضربه زدن به فولاد خوزستان نشان از موفقیت این شرکت دارد

به گزارش خوزتاب به نقل از آخرین خبر، محمد جامعی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان در ابتدای این نشست با اشاره به چشم اندازه توسعه‌ای شرکت، اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان برای توسعه سرمایه‌گذاری خود در حوزه فولادسازی، سال ۱۴۰۰ از سند چشم انداز ۱۰ ساله خود رونمایی کرد که براساس آن ظرفیت تولید از ۳٫۸ میلیون تن فعلی به ۱۳٫۶ میلیون تن در سال خواهد رسید.

وی افزود: یکی از چالش هایی که در راه توسعه و افزایش ظرفیت فولادسازی در کشور وجود دارد، چالش سنگ آهن است که براساس گزارش رسمی که اخیرا منتشر شد،  ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تن ظرفیت ذخیره سنگ آهن در کشور است که با تداوم وضعیت فعلی تنها تا ۱۷ سال آینده (از زمان انتشار گزارش) سنگ آهن در کشور وجود خواهد داشت.

 

جامعی خاطرنشان کرد: این موضوع مهم باعث شده است که شرکت های بزرگ فولادسازی مانند فولاد خوزستان برای تضمین سرمایه گذاری خود در این حوزه، به سمت تملک معادن با کیفیت سنگ آهن برود زیرا توسعه معادن امروز یکی از حیاتی ترین فاکتورهای بقای فولادسازی می باشد.

مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان در ادامه با اشاره به تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به این شرکت اظهار داشت: در سالهای اخیر اقدامات مهمی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد تولید در شرکت فولاد خوزستان صورت گرفته که منجر به عصبانیت دشمنان نظام اسلامی شده است.

وی افزود: تبلیغات منفی رسانه ای و خرابکاری‌های سایبری از اقدامات اخیر معاندین نظام است که شرکت فولاد خوزستان را به عنوان یکی از پرچمداران تولید در شرایط سخت اقتصادی نشانه گرفته و نشان از موفقیت این شرکت دارد.

جامعی گفت: از رسانه های استان و کشور درخواست دارم که اخبار مثبتی که خدا رو شکر هر چند روز از فولاد خوزستان به گوش می رسد، برای عموم نشر دهند تا خار چشمی برای دشمنان این مرز و بوم باشد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.