کد خبر : 22611
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 - 12:29

شأن و ارزش ورزش بندرماهشهر بازیچه شرکت عملیات غیرصنعتی / اتمام حجت سرپرست اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر: شرکت عملیات غیرصنعتی اعتبارات مالی را؛ به مقصدش برسان

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

سرپرست اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر گفت: اقدامات شرکت عملیات غیرصنعتی شأن و ارزش ورزش بندر ماهشهر و هیئت های ورزشی شهرستان را پایین آورده است.

photo 2017 01 15 16 01 17 شأن و ارزش ورزش بندرماهشهر بازیچه شرکت عملیات غیرصنعتی / اتمام حجت سرپرست اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر: شرکت عملیات غیرصنعتی اعتبارات مالی را؛ به مقصدش برسان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خوزتاب از بندرماهشهر، غلامرضا خنفری، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرماهشهر در نشست شورای ورزش شهرستان اظهار کرد: در بندرماهشهر استعدادها و نخبه های ورزشی بسیاری وجود دارد که می‌توان با برنامه‌ریزی های درست و فراهم کردن امکاناتی برای رشد و قهرمانی آن‌ها اقدام کرد.

غلامرضا خنفری ادامه داد: شرکت عملیات غیرصنعتی باید در خصوص اعتبارات شورای راهبردی در سال ۱۴۰۰ برای ورزش بندرماهشهر، اعم از هزینه کرد و ریز مبالغ توضیحاتی ارائه دهد.

خنفری خطاب به شرکت عملیات غیرصنعتی گفت: استعدادیابی اولین قدم پیشرفت به سوی قهرمان موفق در سطوح مختلف است، بندرماهشهر دارای قهرمانان و استعدادهای بسیاری است که باید ابتدا شناسایی و سپس امکانات رشد آن‌ها را فراهم کرد، که توانایی مدال آوری برای شهرستان را داشته باشند.

وی عنوان کرد: پیشنهاد بنده به شرکت عملیات غیرصنعتی این است که پول را به هیئت های ورزشی برسانید، آن‌ وقت من و هیئت های ورزشی ، زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان مکلف به پاسخگویی در خصوص چگونگی صرف این پول ها هستیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر بیان کرد: اگر شرکت عملیات غیرصنعتی، مبالغ در نظر گرفته شده و پول مورد نیاز را به مقصدش که اداره ورزش و جوانان شهرستان است برساند، بنده کارشناس ورزش شهرستان هستم و بنده تشخیص میدهم کدام هیئت بستگی به نوع فعالیت خود و مقام های کسب کرده، چه مقدار به آن اختصاص پیدا کند.

وی در ادامه گفت: شرکت عملیات غیرصنعتی پیش زمینه ای در مورد ورزش شهرستان ندارد و این مجموعه اقدامات که شامل رزرو اتوبوس، رزرو خوابگاه و … می‌باشد، وظیفه اداره ورزش و جوانان است و باید آن پول به مقصد برسد تا در موردش تصمیم گیری و برنامه ریزی صحیحی شود.

خنفری حامل خبری خوش برای علاقه مندان به رشته دو و میدانی بود و گفت: به زودی با راه‌اندازی پیست دو و میدانی مشکل علاقه‌مندان و ورزشکاران در این رشته مادر را برطرف کرده و با شروع استعدادیابی در سطح شهرستان برای این رشته، قهرمان هایی برای سال های آینده پرورش می‌دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.