فعالیت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه شوش از سرگرفته شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب ، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از آغاز به کار شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خبر داد. امید بن عباس امروز یکشنبه در محل این شرکت، با اشاره به برگزاری جلسات مکرر با حضور مسئولان اقتصادی و دادستانی استان گفت: فعالیت شرکت کشت و صنعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب ، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از آغاز به کار شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خبر داد.

امید بن عباس امروز یکشنبه در محل این شرکت، با اشاره به برگزاری جلسات مکرر با حضور مسئولان اقتصادی و دادستانی استان گفت:
فعالیت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از امروز رسما حسب پیگیری های قبلی و دستور استاندار خوزستان و تلاش هایی که انجام شد، فعالیت خود را آغاز کرد.
بن عباس افزود: با گام هایی که در راستای تحقق مطالبات کارگران برداشته شد از جمله پرداخت دو‌ماه حقوق، تمدید دفترچه های درمانی بیمه، انتصاب کیومرث کاظمی به عنوان مدیر اجرایی توانمند کارخانه هفت تپه و اختیاراتی که از سوی مالک بخش خصوصی شرکت برای انجام کار به وی داده شد، و با حضور هیئتی از بخش اقتصادی استان و و مسئولان شرکت و مسئولان محلی به ریاست دادستان استان و پس از گفت و گو با کارگران، طی جلسات مکرر در چند روز اخیر و در میان گذاشتن اقدامات انجام شده با‌کارگران شرکت، نهایتا زمینه برای شروع‌مجدد کارخانه نیشکر هفت تپه فراهم و از امروز رسما کارخانه وارد فاز اجرایی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.