کد خبر : 27471
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 11:10

متناسب سازی حقوق شامل بازنشستگان تامین اجتماعی می‌شود

خبرهای مهم خوزستان و ایران را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:کمیسیون تلفیق موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را همانند بازنشستگان کشوری و لشکری در برنامه هفتم توسعه لحاظ کرد.

1571186584 متناسب سازی حقوق شامل بازنشستگان تامین اجتماعی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به مصوبه کمسیون تلفیق در زمینه متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: کمیسیون تلفیق چند روز گذشته موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری را تعیین تکلیف کرد و اما موضوع بازنشستگان تامین اجتماعی لحاظ نشده بود و باید در این زمینه تعیین تکلیف می شد.

وی با اشاره به ماده ۱۲ برنامه ششم توسعه بیان کرد:از این رو نمایندگان کمیسیون با تنفیذ این ماده در جریان جلسه امروز کمیسیون تلفیق موافقت کردند، این ماده تاکید دارد که دولت مکلف است بدهی خود را به سازمان تامین اجتماعی بپردازد و از قبال این موضوع تمام کسانی که تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، حقوقشان همانند بازنشستگان کشوری و لشکری متناسب سازی شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه اصلاح عبارت ” متوسط ” از مصوبه افزایش حقوق انجام شد تا شرایط برای متناسب سازی حقوق بصورت صحیح فراهم شود، بیان کرد: کمیسیون تلفیق موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را همانند بازنشستگان کشوری و لشکری در برنامه هفتم توسعه لحاظ کرد بنابراین متناسب سازی حقوق، مشمول بازنشستگان تامین اجتماعی هم  خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.