کد خبر : 7600
تاریخ انتشار : جمعه 7 تیر 1398 - 2:08

ملت ایران اجازه دخالت بیگانگان در امور کشور را نخواهد داد

استاندار خوزستان گفت: میهن اسلامی ما برای استقلال خود خون‌ها داده و هیچگاه به بیگانگان اجازه نخواهد داد برای سرنوشتش تصمیم‌گیری کنند. به گزارش خوزتاب، غلامرضا شریعتی شامگاه پنجشنبه در حاشیه استقبال از پیکر مطهر ۲ شهید دوران دفاع مقدس در محل فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از

استاندار خوزستان گفت: میهن اسلامی ما برای استقلال خود خون‌ها داده و هیچگاه به بیگانگان اجازه نخواهد داد برای سرنوشتش تصمیم‌گیری کنند.

IMG 20190628 030419 707 300x300 ملت ایران اجازه دخالت بیگانگان در امور کشور را نخواهد داد

به گزارش خوزتاب، غلامرضا شریعتی شامگاه پنجشنبه در حاشیه استقبال از پیکر مطهر ۲ شهید دوران دفاع مقدس در محل فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از اصول نظام هستند و این شهدای والا مقام نیز برای اینکه مقابل بیگانگان سر تعظیم فرود نیاوردند، جان خود را در راه دفاع از خاک میهن اسلامی، نثار کردند.

وی افزود: تداوم راه شهدا و خدمت به مردم از رسالت‌های اصلی ما بوده چرا که این شهدا از دنیای خود گذشتند تا ایران اسلامی در آرامش و امینت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در این مراسم اظهار داشت: شهدا افتخار نظام اسلامی هستند و ابرقدرت‌ها به برکت آنها در برابر ایران اسلامی سرخم می‌کنند.

وی افزود: شهدا و خانواده‌های آنها پس از رهبر معظم انقلاب ارزشمندترین دارایی‌های این کشور اسلامی به شمار می‌روند که ارج نهادن به مقام شامخ آنها از وظایف اصلی ما است.

استقبال از پیکر مطهر ۲ شهید دوران دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و فرماندهان نیروهای مسلح در فرودگاه اهواز برگزار شد.

پیکر پاک این شهدای والامقام پس از استقبال به حرم علی بن مهزیار اهوازی منتقل و مراسم وداع با این شهدا در این محل برگزار شد.

آئین تشییع این شهدا روز جمعه در مصلای مهدیه اهواز پس از اقامه نماز برگزار شد و مراسم خاکسپاری نیز روز شنبه در اهواز و آبادان برگزار می‌شود. ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.