کد خبر : 23280
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 16:07

نقدی به سخنان نماینده مردم شریف شهرستان دزفول

نقدی به نماینده مردم شریف شهرستان دزفول به قلم: محمدرحیم کریمی/فرزند دزفول   جناب آقای آوایی مصاحبه اخیر شما در خصوص تقسیم موکلین خود به اهالی شهر و حاشیه نشینان که بوی تنفر و تبعیض و خط کشی تفرقه آمیز قومیتی از آن می آید آنهم در قرن ۲۱ که همه دنیا به دنبال عدالت

نقدی به نماینده مردم شریف شهرستان دزفول


به قلم:

محمدرحیم کریمی/فرزند دزفول

 

جناب آقای آوایی

مصاحبه اخیر شما در خصوص تقسیم موکلین خود به اهالی شهر و حاشیه نشینان که بوی تنفر و تبعیض و خط کشی تفرقه آمیز قومیتی از آن می آید آنهم در قرن ۲۱ که همه دنیا به دنبال عدالت و برابری و مقوله های انسانی و احترام متقابل هستند روح و روان اکثر همشهریان عزیز را جریحه دار نموده و جای تاسف دارد که شما بعنوان نماینده و و کیل مردم این چنین نگاه تبعیض آلود و نژاد پرستانه دارید.

 

 

حال که شهروندان را به شهروندان درجه ۱و۲و۳ تقسیم بندی می کنید بهتر است بدانید که شهید علی هیودی و دیگر شهدای مدافع حرم شهرستان که شما و سایر مسئولین با بستگانشان عکس یادگاری می گیرید از همین شهروندان حاشیه نشین شهر هستند.

 

 

چرا موقعی که بحث از حوزه جغرافیایی شهرستان و منابع طبیعی و جنگل و ابشار ….می شود همه این مکان ها پسوند دزفول می گیرند؟! و یا زمانی که یکی از عزیزان به گفته شما حاشیه نشین یک مقام یا عنوان ورزشی کسب می کنند فرزند دزفول می شوند اما اینک حاشیه نشین و غیر دزفولی قلمداد می کنید؟و بین موکلین خود مرزبندی تفرقه آمیز و همراه با تعصبات نژاد پرستانه ایجاد می کنید؟!

 

بدانید که اگر قرار باشد روزی به پرونده بانیان وضع موجود که فقر ، *حاشیه نشینی* ، فساد و بیکاری محصول آن است رسیدگی شود نقش شما در مقام *پاسخگویی* از همه پررنگ تر خواهد بود.*نا گفته نماند که که فرهیختگان اقوام همه آگاه و بصیرند و وحدت و اتحاد اقوام شهرستان دزفول با این سخنان سخیف خدشه دار نخواهد شد*.

محمدرحیم کریمی.فرزند دزفول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.