کد خبر : 19012
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1400 - 16:04

وزیر نفت از دستگاه حفاری ۲۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران در میدان نفتی اهواز بازدید کرد

اخبار اهواز و شهرهای استان را در پایگاه خبری خوزتاب KHUZTAB بخوانید

وزیر نفت در سفر به استان نفتخیز خوزستان، از دستگاه حفاری ۲۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران در موقعیت میدان نفتی اهواز بازدید کرد

 

IMG 20210917 155457 283 وزیر نفت از دستگاه حفاری 25 فتح شرکت ملی حفاری ایران در میدان نفتی اهواز بازدید کرد

 

   به گزارش خوزتاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس جواد اوجی صبح امروز جمعه (۲۶ شهریورماه ۱۴۰۰) برای بازدید از تأسیسات مناطق نفت‌ خیز جنوب و مناطق عملیاتی و بررسی آخرین وضعیت میدان ‌های مشترک نفتی وارد اهواز شد.

هنگام ورود وزیر نفت به محوطه استقرار دستگاه حفاری ۲۵ فتح در میدان نفتی اهواز که مدیر عامل، معاون مدیر عامل در عملیات و جمعی از مدیران و متخصصان و کارکنان دکل حفاری حضور داشتند، ابتدا مدیر HSE، گزارش ایمنی و نکات و دستورالعمل های لازم بر روی دکل های حفاری را ارائه داد و وزیر از سوی مدیران ارشد و کارکنان عملیاتی مورد استقبال قرار گرفت.

مهندس اوجی وزیر نفت ضمن بازدید از قسمت های مختلف دستگاه حفاری از تلاش مجموعه کارکنان صنعت نفت از جمله شرکت ملی حفاری ایران قدردانی نمود.

در این بازدید دکترحمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گزارشی از فعالیت ها شرکت در راستای پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت را بیان و استفاده حداکثری از ظرفیت فنی، تخصصی، توانمندی ها، تجهیزات حفاری و خدمات فنی یکپارچه شرکت را خواستار شد.

دستگاه حفاری سنگین خشکی ۲۵ فتح با توان ۲۰۰۰ اسب بخار، اواخر سال ۱۳۸۸ به ناوگان ملی حفاری پیوست و تاکنون حفر بالغ بر ۲۰ حلقه چاه در مناطق نفت خیز کشور را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.