کد خبر : 24359
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آذر 1401 - 22:59

پشتیبانی لازم از صنعت صورت گیرد/تولید نباید متوقف شود استاندار خوزستان با تأکید بر ضرورت

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab دنبال کنید

استاندار خوزستان با تأکید بر ضرورت پشتیبانی از صنایع در جهت جلوگیری از توقف تولید گفت: مشکلات شرکت‌‌های فولاد، مواد غذایی، آجرسازی و سیمان در نشست ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شد و تصمیمات لازم در جهت رفع مشکلات آن‌ها اتخاذ گردید.

yjc 8299891 پشتیبانی لازم از صنعت صورت گیرد/تولید نباید متوقف شود استاندار خوزستان با تأکید بر ضرورت

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ نشست ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان امروز یکشنبه ۱۳ آذر به ریاست صادق خلیلیان، استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در ابتدای این نشست با تأکید بر ضرورت پشتیبانی از صنایع در جهت جلوگیری از توقف تولید اظهار داشت: در این نشست مسائل و مشکلات مربوط به شرکت‌های مختلف از جمله فولاد شادگان و فولاد هفت تپه با بانک‌ها و سازمان‌های خدمات‌رسان بررسی شد و بنا است تا مواد اولیه فولاد هفت تپه را از طریق شرکت‌های داخلی با عرضه خارج بورس براساس مجوز ستاد در تهران تأمین کنیم؛ همچنین بدهی‌های معوق شرکت فولاد شادگان به شرکت گاز تقسیط شد.

خلیلیان عنوان داشت: مشکلات سایر شرکت‌‌های مواد غذایی، آجرسازی و سیمان نیز در این نشست بررسی شد و تصمیمات لازم در جهت رفع مشکلات آن‌ها اتخاذ گردید.

وی تصریح کرد: ۲ مورد از اراضی مرتبط با پادگان‌های نظامی نیز که باید بخشی از زمین آن‌ها در اختیار شهرک‌های صنعتی قرار گیرد در این جلسه بررسی شد؛ بنابراین موافقت لازم در این راستا دریافت شد تا مصوبات برای ستاد مشترک ارتش ارسال شود و مجوزهای لازم جهت توسعه برخی از شهرک‌های صنعتی در اهواز و دزفول دریافت کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.