کد خبر : 22226
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 - 15:15

با ظرفیت ۲۰ هزار تن در سال؛

کارخانه تولید کودهای فسفاته و نیتراته صنعت نیشکر کلنگ‌زنی شد

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

دکتر ناصری: تامین کودهای اراضی کشاورزی خوزستان از اهداف این طرح است – سردار خادم‌الشهدا: نیشکر بستر مناسبی را برای تولید و اشتغال مهیا کرده است

WhatsApp Image 2022 03 02 at 7.46.54 AM.jpeg کارخانه تولید کودهای فسفاته و نیتراته صنعت نیشکر کلنگ‌زنی شد

مراسم کلنگ‌زنی ساخت کارخانه تولید کودهای فسفاته و نیتراته دوشنبه (نهم اسفندماه) با حضور فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور و مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این کارخانه در کشت و صنعت امام خمینی‌(ره) کلنگ زنی شد و قرار است در فاز اول، با ظرفیت ۲۰ هزار تن در سال، کودهای فسفاته و نیتراته مورد نیاز مزارع نیشکر واحدهای هشتگانه را تامین کند.

 

 

 

در این مراسم، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با تبریک فرا رسیدن عید سعید مبعث، کلنگ‌زنی کارخانه تولید کودهای فسفاته و نیتراته را گامی در راستای خودکفایی تامین کودهای مورد نیاز صنعت نیشکر عنوان کرد.

 

 

 

به گفته دکتر عبدعلی ناصری، در فاز توسعه‌ای این کارخانه، کود فسفاته و نیترانه مورد نیاز کشاورزی استان تامین خواهد شد.

 

 

قدردانی سردار خادم‌الشهدا از رونق تولید در صنعت نیشکر

WhatsApp Image 2022 03 02 at 7.46.54 AM.jpeg 1 کارخانه تولید کودهای فسفاته و نیتراته صنعت نیشکر کلنگ‌زنی شد

در ادامه این مراسم، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور نیز از اقدامات مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه قدردانی کرد و گفت: این شرکت بستر مناسبی را برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در تولید و خودکفایی کشور ایجاد کرده است.

 

 

 

سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم الشهدا افزود: در واحدهای نیشکر حدود۵۵۰ هزار تن شکر تولید خواهد شد و در عین حال، محصولات صنایع جانبی نیشکر نیز نقش موثری در خودکفایی کشور و جلوگیری از واردات دارد.

 

 

 

وی به کلنگ‌زنی کارخانه تولید کودهای فسفاته و نیتراته اشاره کرد و افزود: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برنامه‌های متنوعی در صنایع پائین ‌دستی دارد که سبب شکوفایی اقتصاد منطقه می‌شود.

 

 

 

سردار خادم الشهدا در پایان از مجموعه کارکنان و مدیران شرکت توسعه نیشکر که در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی در حرکت هستند، قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.