کد خبر : 25798
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 15:37

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان خبر داد:

افتتاح پنج پروژه آموزشی و ورزشی در شهرستان صیدون

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در خوزتاب بخوانید

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در مراسم افتتاح دبستان ۱۰ کلاسه شهید اخواست گفت: امروز پنج پروژه آموزشی و ورزشی با مشارکت بنیاد برکت و شرکت نفت در شهرستان صیدون به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و تحویل آموزش و پرورش شد.

IMG 20230211 153745 480 افتتاح پنج پروژه آموزشی و ورزشی در شهرستان صیدون

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان، امروز شنبه ۲۲ بهمن با حضور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان ، نماینده مردم شهرستان های صیدون ، باغملک و ایذه در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان پنج پروژه آموزشی و ورزشی با مشارکت بنیاد برکت در شهرستان صیدون افتتاح و تحویل آموزش و پرورش شد.

محمد سعیدی پور در این مراسم بیان کرد: امروز مدرسه ۱۰ کلاسه به نام شهید اخواست با زیربنای یکهزارو ۴۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد برکت به بهره برداری رسید.

وی افزود : همچنین مدرسه ۲ کلاسه شهید برهمند در روستای دره بنیاب، مدرسه یک‌کلاسه شهید عفت زاده در روستای تنگ چویل با مشارکت بنیاد برکت ، مدرسه ۶ کلاسه شهید پات در روستای چل سرخ با مشارکت شرکت نفت و یک چمن مصنوعی در دبیرستان امام صادق این شهرستان افتتاح شدند.

وی با بیان اينکه اعتبار ساخت این ۵ پروژه ۱۶۰ میلیارد ریال است افزود: امروز در مجموع ۱۹ کلاس درس به مساحت ۲ هزار و ۶۸ مترمربع بهره برداری شدند.

وی افزود: پنج پروژه مدرسه سازی دیگر با ۲۸ کلاس با اعتبار ۱۴۱ میلیارد ریال در این شهرستان در دست اجرا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.