کد خبر : 5528
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 - 18:27

جبران خسارات مردمی در اولویت است

حاجی زاده در نشست کمیته استانی برآورد و تخصیص منابع بیان کرد: اولویت ما در برنامه ریزی های صورت گرفته جبران خسارات مردمی است و پس از آن جبران خسارات وارده به زیرساخت‌ها و تاسیسات است. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، کیامرث حاجی زاده عمده خسارات وارده را در بخش اموال مردم دانست و گفت: این

حاجی زاده در نشست کمیته استانی برآورد و تخصیص منابع بیان کرد: اولویت ما در برنامه ریزی های صورت گرفته جبران خسارات مردمی است و پس از آن جبران خسارات وارده به زیرساخت‌ها و تاسیسات است.

95470 618 جبران خسارات مردمی در اولویت است
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، کیامرث حاجی زاده عمده خسارات وارده را در بخش اموال مردم دانست و گفت: این خسارت ها شامل خسارات کشاورزی، مسکونی، لوازم خانگی، ماشین آلات صنعتی، تجاری و عشایر و در حوزه تاسیسات نیز خسارات وارده به زیرساخت های آب، برق، گاز، راه، مدارس، ساختمان ها،بهداشت و درمان و معابر بوده است.
حاجی زاده با اشاره به اهمیت کمیته برآورد خسارت بیان کرد: تا زمانی که برآورد صحیحی از خسارت نباشد نمی توانیم بحث بهسازی و بازسازی را شروع کنیم.
وی با تاکید بر اهمیت حضور گروه های فرهنگی و اجتماعی بیان کرد:در بحث جابجایی روستاها موانعی برای روستاییان وجود دارد چرا که مباحث فرهنگی و زمینه ای خاصی موجب شکل گیری روستاها شده است که به این راحتی دل کندن از روستا برای برخی روستاییان امکان پذیر نیست.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.