کد خبر : 24199
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 - 13:31

بررسی مشکلات دایک مرزی دشت آزادگان و مبارزه با قاچاق

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab دنبال کنید

رئیس دادگستری دشت آزادگان با حضور میدانی در پایانه مرزی چذابه و دایک مرزی دشت آزادگان و هویزه، دستور‌های لازم برای رفع مشکلات موجود را صادر کرد.

8843887 727 بررسی مشکلات دایک مرزی دشت آزادگان و مبارزه با قاچاق

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ سید کامل بنی‌حیال در این بازدید، با تاکید بر مبارزه جدی با هرگونه قاچاق کالا، ارز، سلاح و مهمات، مواد مخدر، احشام و …، به سیاست‌های قوه قضائیه در این خصوص اشاره کرد و گفت: باتوجه به نقش مهم و استراتژیک پایانه مرزی چذابه در اقتصاد کشور و نیز معیشت و اشتغالزایی مردم منطقه، ساماندهی امور خدمات‌دهی مناسب در بارانداز و غرفه‌های این بازارچه امری ضروری است.

وی با ارائه دستور‌های لازم برای رفع مشکلات موجود بازارچه چذابه، گفت: با افراد متخلف در این بازارچه طبق قانون برخورد می‌شود.

بنی‌حیال همچنین در بازدید از دایک مرزی دشت آزادگان و هویزه، ضمن قدردانی از تلاش‌بی‌وقفه نیرو‌های مرزبانی، بر لزوم پیشگیری و مبارزه جدی با پدیده قاچاق و به کارگیری راهکار‌های لازم جهت بستن معبر‌های نفوذ قاچاقچیان تاکید کرد.

رئیس دادگستری دشت آزادگان با اشاره به مبارزه جدی و قاطع دادگستری این شهرستان با قاچاقچیان سلاح و مهمات و مواد مخدر، گفت: ورود هر نوع سلاح و مهمات و بی‌توجهی به قانون حمل سلاح، جرم محسوب می‌شود و مرتکبین به مجازات تعیین شده محکوم خواهند شد.

در این بازدید، فرمانده انتظامی دشت آزادگان و فرمانده هنگ مرزی دشت آزادگان و هویزه نیز حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.