کد خبر : 25954
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اسفند 1401 - 22:46

شوکه شدن فوتبال دوستان خوزستانی‌

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

جواد نکونام بعد از پیروزی فولاد مقابل الفیصلی عربستان از سمت سرمربیگری این تیم استعفا داد.

602820892 شوکه شدن فوتبال دوستان خوزستانی‌

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛فولاد ایران عصر امروز (دوشنبه) با برتری یک بر صفر مقابل الفیصلی عربستان، برای اولین بار در تاریخ خود راهی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شد.

با وجود این پیروزی شیرین، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی از سمت خود استعفا کرد که مشخص نیست مدیران باشگاه فولاد، چه واکنشی نسبت به این موضوع نشان می‌دهند.
خبری بهت‌آور آن هم درست زمانی که فولاد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده و  روز پنجشنبه باید مقابل حریف بعدی خود بازی کند.
اما جواد نکونام آنطور که خودش اعلام کرده به علت وجود مشکلاتی از سمتش در فولاد استعفا داده است.
او در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با الفیصلی گفت: من آدم حرفه‌ای هستم و زندگی و وقتم را برای فوتبال و فولاد می‌گذارم، اینجا شاید درست نباشد اما این آخرین بازی من برای فولاد خوزستان بود. دیگر روی نیمکت فولاد نخواهم بود. شرایط سختی در یک ماه گذشته برای من به وجود آمد و تصمیم گرفتم دیگر مربیگری نکنم. خودم، خانواده‌ام، شخصیتم و احترام برای بازیکنانم را از هر چیزی بیشتر دوست دارم.
وی در ادامه گفت: این آخرین باری بود که من روی نیمکت فولاد نشستم و بازی بعدی مقابل هر تیمی باشد روی نیمکت نیستم. من با افتخاراتی که به دست آوردم، ۲ بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا و ۲ جام برای تیمم است که باعث می‌شود بازیکنانم لایق احترام بیشتری باشند. به خاطر اینکه این احترام در یک ماه گذشته رعایت نشد این آخرین بازی من روی نیمکت فولاد بود. در بازی بعد من روی نیمکت نیستم.
 این اتفاق در حالی رخ داده است که پیش از اعزام کاروان فولاد به مسابقات آسیایی، جواد نکونام در کنفرانس‌های مختلف خود نسبت به وجود برخی مشکلات در این باشگاه خوزستانی انتقاد کرده بود. شاید مهم‌ترین مشکل او نیز عدم جذب بازیکنان مورد نظرش برای حضور موفق در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا بوده است.
هر چه هست، باید منتظر ماند و دید، واکنش مدیران باشگاه و کارخانه فولاد نسبت به استعفای جواد نکونام در این زمان حساس چه خواهد بود. چرا که آن‌ها فردا حریف خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را خواهند شناخت و روز پنجشنبه مقابل آن‌ها قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.