کد خبر : 16453
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مهر 1399 - 0:59

آیا افشین حیدری می ماند؟

آیا افشین حیدری می ماند؟ در حالیکه جمعی از نمایندگان خوزستان در انتقاد از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و همچنین پروازی بودن وی، مصمم به تغییر وی هستند، شنیده های دریافتی ما حکایت از آن دارد که دقیقا در روزی که قرار بود مجمع نمایندگان استان در تهران در این خصوص تشکیل جلسه

آیا افشین حیدری می ماند؟
در حالیکه جمعی از نمایندگان خوزستان در انتقاد از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و همچنین پروازی بودن وی، مصمم به تغییر وی هستند، شنیده های دریافتی ما حکایت از آن دارد که دقیقا در روزی که قرار بود مجمع نمایندگان استان در تهران در این خصوص تشکیل جلسه دهد، رئیس مجمع نمایندگان نه تنها در جلسه شرکت نکرد بلکه به همراه حیدری با استاندار خوزستان دیدار کرده و گفته شده است که در این دیدار نقل گردیده که نمایندگان خواهان ابقای حیدری هستند. صحت این اخبار در حالی در دست بررسی است که تعداد زیادی از نمایندگان استان خواهان تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان شده اند.
باید دید برخی تلاش ها برای ناکام ماندن خواسته اکثریت نمایندگان و دیدار با استاندار و تماس با وزیر ورزش و جوانان برای ابقای حیدری نتیجه خواهد داد یا اینکه نمایندگان منتقد بر مواضع خود تاکید خواهند نمود و اجازه نخواهند داد بنام آنان، از ابقای حیدری حمایت شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.