کد خبر : 22443
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1400 - 20:54

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

از عضو مجرم اداره ثبت بهبهان اقدام حمایتی انجام نمی‌دهیم

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از کارکنان ثبتی که جرمی مرتکب و منجر به تعقیب آن‌ها شده اقدام حمایتی انجام نمی‌دهیم.

 

15764810 885 از عضو مجرم اداره ثبت بهبهان اقدام حمایتی انجام نمی‌دهیم

حسن بابایی در جمع خبرنگاران در اهواز گفت: در مورد دستگیری یکی از کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بهبهان هیچ اقدام حمایتی از اون انجام نمی‌دهیم.

او افزود: اعتقاد ما این است سلامت اداری باید حاکم باشد بنابراین اگر همکاری مرتکب جرم و بزه شود، دادستان اقدام به تعقیب می‌کند.

آقای بابایی می‌گوید: دیروز شورای حفظ حقوق بیت‌المال در دادگستری خوزستان با حضور مدیران ارشد استانی تشکیل و بررسی آخرین وضعیت حدنگاری در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بهترین راه برای جلوگیری از زمین‌خواری، کوه‌خواری، ساحل‌خواری و دخل و تصرف در بستر و حریم رودخانه‌ها اجرای حدنگاری به صورت کامل دانست.

این مقام مسئول یکی از اهداف در اجرای حدنگاری در خوزستان را صدور اسناد، تثبیت اراضی و روشن شدن مالکیت‌ها عنوان کرد که با این کار قطعا زمین‌خواری رفع می‌شود.

به تازگی دادگستری بهبهان خبر داده که ۲ نفر را به اتهام پر کردن نهر در این شهرستان و فروش آن به مردم دستگیر و روانه زندان کرده است. یکی از این افراد کارمند اداره دولتی ثبت و اسناد بهبهان بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.