کد خبر : 694
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395 - 9:07

اولین سه امتیاز شیرین آبی در آسیا

استقلال تهران موفق شد در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا اولین سه امتیاز خود را به دست بیاورد. این تیم که در هفته اول دو بر یک به الاهلی باخته بود، در دومین باز خود توانست با یک گل التعاون عربستان را شکست دهد. استقلال در این بازی خیلی زود به گل رسید.

download اولین سه امتیاز شیرین آبی در آسیا

استقلال تهران موفق شد در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا اولین سه امتیاز خود را به دست بیاورد. این تیم که در هفته اول دو بر یک به الاهلی باخته بود، در دومین باز خود توانست با یک گل التعاون عربستان را شکست دهد. استقلال در این بازی خیلی زود به گل رسید. اوت وریا غفوری با اشتباه مدافعان التعاون دردفع توپ همراه شد تا کاوه رضایی در همان ثانیه ۳۵ بازی گل برتری تیمش را بزند. بعد از این گل به نظر می رسید بازی برای استقلال پر گل خواهد بود ولی منصوریان خیلی زود تغییر سیستم داد و تیمش را یک فوروارده کرد. بعد از آن بازی فیزیکی شد و دو تیم گهگاه روی دروازه هم موقعیت حلق کردند که جدی ترین موقعیت را التعاون با هوشیاری وریا غفوری از دست داد.

در نیمه دوم استقلال تلاش کرد مثل نیمه اول با حمله شروع کند. این تیم بر توپ و میدان مسلط بود و پراکنده حمله می کرد تا اینکه در دقیقه ۷۰ روی اشتباه دوباره مدافعان التعاون، امید کریمی از تعلل جابر انصاری استفاده کند و گل دوم تیمش را بزند. پس از تعویض حیدری بود که خط حمله استقلال جان تازه ای گرفت.
با حضور فرشید اسماعیلی و سپس برزای خط حمله استقلال دوباره قوت گرفت. در دقیقه ۸۸ اسماعیلی یک کاشته از حریف گرفت که ابراهیمی پشت این توپ ایستاد و با یک سانتر باعث گل سوم شد. این توپ را پادوانی با یک ضربه سر تبدیل به گل سوم استقلال کرد تا آبی ها برنده این مسابقه باشند و اولین سه امتیاز خود را در آسیا دشت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.