فریدون اسداللهی، در دیدار با وزیر آموزش و پرورش و در کنگره معلمان انقلاب اسلامی مطرح کرد: 

نباید دولت را از نعمت مدیران جوان و شایسته به دلیل نداشتن رزومه محروم کرد

خوزتاب/ فریدون اسداللهی، در دیدار با وزیر آموزش و پرورش و در کنگره معلمان انقلاب اسلامی مطرح کرد: نباید دولت را از نعمت مدیران جوان و شایسته به دلیل نداشتن رزومه محروم کرد.

فریدون اسداللهی، در دیدار با وزیر آموزش و پرورش و در کنگره معلمان انقلاب اسلامی مطرح کرد:

نباید دولت را از نعمت مدیران جوان و شایسته به دلیل نداشتن رزومه محروم کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ در کنگره معلمان انقلاب اسلامی، فریدون اسداللهی به عنوان عضو منتخب معلمان استان خوزستان به سخنرانی پرداخت.

 

 

 

IMG 20230813 114958 426 1280x960 نباید دولت را از نعمت مدیران جوان و شایسته به دلیل نداشتن رزومه محروم کرد

فریدون اسداللهی خوزتاب

اسداللهی در این کنگره خطاب به رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: دو سال از پایان دوره ۴ ساله نمایندگان فرهنگیان در صندوق ذخیره گذشته است و در این شرایط ادامه فعالیت آنها وجاهت قانونی ندارد.

 

 

اسداللهی با انتقاد از انتصاب افراد به عنوان سرپرست در ادارات و مناصب مختلف گفت: استفاده مکرر از سرپرست در بعضی حوزه ها آسیب زاست و باید جلوی این مسائل در آموزش و پرورش گرفته شود.

 

 

در ادامه نماینده معلمان استان خوزستان بیان کرد: از مدیرانی که در جهت استقلال دستگاه هزینه می دهند باید حمایت کنید و کسانی را که روحیه سازش دارند بازخواست نمایید. اینکه در جاهایی سرنوشت چند هزار معلم و دانش آموز را گروگان اراده رئیس دفتر نماینده و یا رئیس ستاد نماینده ای کنیم بسیار تلخ است.

 

 

مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان طلایه داران ناحیه یک اهواز خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: نباید دولت را از نعمت مدیران جوان و شایسته به دلیل نداشتن رزومه محروم کرد و انتظار داریم وزیر آموزش و پرورش به این موضوع ورود کند و زمینه ساز انتصاب مدیران جوان و شایسته در سطوح مختلف وزارت آموزش و پرورش شود.

 

 

فریدون اسداللهی در پایان با تقدیر از برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در تفابل با مافیای کنکور گفت: اینکه برابر مافیای کنکور ایستادید به جنابعالی خداقوت می گویم و در این مسیر از خداوند متعال برای شما آرزوی توفیق دارم.

 

 

گفتنی است؛ جایگاه و نقش تحولی مدرسه، هدایت تحصیلی و آینده شغلی، تربیت معلم تراز گام دوم انقلاب ( دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه شهید رجائی)، نقشه راه تحول بنیادین آموزش و پرورش، کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی مدارس دولتی، ابعاد جنگ ترکیبی و راهبردهای مقابله، عدالت تربیتی و حمایت از مدارس مناطق کم برخوردار، تربیت و شبکه‌سازی نیروهای امین و انقلابی، نهضت سواد آموزی در گام دوم انقلاب، نقش آفرینی معلمان در جهاد تبیین، معلمان جهان اسلام، مشارکت‌های مردمی و مدارس و مراکز غیردولتی و تشکل‌های انقلابی فرهنگیان، عناوین ۱۳ گانه کمیسیون‌های این دوره از کنگره معلمان انقلاب اسلامی است که ۲۱، ۲۲ و ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ در تهران، در حال برگزاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.