کد خبر : 22877
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 فروردین 1401 - 19:01

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان:

خوزستانی‌ها با بروز علائم بیماری تنفسی به مراکزدرمانی مراجعه کنند

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار در استان گفت: خوزستانی‌ها با بروز علائم بیماری تنفسی به مراکز درمانی مراجعه کنند.

3328557 خوزستانی‌ها با بروز علائم بیماری تنفسی به مراکزدرمانی مراجعه کنند

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مهران معلم پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: شهروندان در صورت مواجهه با عارضه تنگی نفس و علائم هرگونه بیماری قلبی و عروقی در شرایط گرد و غبار به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه کنند.

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان افزود: توصیه می‌شود شهروندان به ویژه سالمندان، کودکان و افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای از تردد غیرضروری در خارج از منزل خودداری کنند و در و پنجره‌ها را نیز بسته نگهدارند.

وی با تاکید بر اینکه در طول بروز پدیده گرد و غبار از فعالیت‌های بدنی شدید خودداری شود، یادآور شد: استفاده نکردن از دخانیات نیز به ویژه در این روزها بیشتر توصیه می‌شود زیرا مصرف دخانیات در شرایط آلودگی هوا می‌تواند تشدیدکننده آثار سو گرد و غبار بر سلامت باشد.

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان افزود: از خرید مواد غذایی روباز در شرایط گرد و غبار و آلودگی هوا پرهیز شود و روزه‌داران حتماً پس از افطار، آب و میوه و سبزیجات بیشتری مصرف کنند.

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان گفت: هنگام تردد در سطح شهر حتماً باید از ماسک استفاده شود تا آثار بد گرد و خاک بر بدن کاهش یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.