کد خبر : 5509
تاریخ انتشار : شنبه 7 اردیبهشت 1398 - 23:01

ایمن سازی اردوگاه دستگاه با احداث سیل بند در مدت ۴۸ ساعت

کارکنان دستگاه حفاری ۳۲ فتح در یک تلاش جمعی موفق به ایمن سازی اردوگاه دستگاه با احداث، استحکام بخشی و عایق بندی سیل بند اطراف آن در مدت ۴۸ ساعت شدند. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، نماینده ستاد بحران و مدیریت امداد رسانی دستگاه های حفاری شرکت در این باره گفت: در عملیات احداث سیل

کارکنان دستگاه حفاری ۳۲ فتح در یک تلاش جمعی موفق به ایمن سازی اردوگاه دستگاه با احداث، استحکام بخشی و عایق بندی سیل بند اطراف آن در مدت ۴۸ ساعت شدند.

r32 flood980 300x180 ایمن سازی اردوگاه دستگاه با احداث سیل بند در مدت 48 ساعت

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، نماینده ستاد بحران و مدیریت امداد رسانی دستگاه های حفاری شرکت در این باره گفت: در عملیات احداث سیل بند اردوگاه دستگاه ۳۲ فتح ماشین آلات سنگین و تجهیزات لازم از جمله تعدادی کمپرسی،بیل مکانیکی و لودر نیز مورد استفاده قرار گرفت.

نصرالله جمالی افزود: این سیل بند دارای پنج متر عرض، چهار متر ارتفاع و  ۴۰۰ متر طول است و با قرار دادن کیسه های شن و نصب پلاستیک در پیرامون آن، راه های نفوذ روان آب به اردوگاه به طور کامل عایق بندی شده است.

وی اظهار کرد: در این زمینه همکاری و همیاری آقای فرمان باورصاد رئیس منطقه،روسای دستگاه حفاری آقایان حسن گندمکار و مازیار قبادی و  کارکنان دستگاه حفاری قابل تحسین بود زیرا موجب انجام یک کار اساسی گردید و با ایزوله شدن سیل بند امکان ورود آب به محوطه اردوگاه به صفر رسید.

دستگاه حفاری ۳۲ فتح در موقعیت شادگان، عملیات حفر چاه اکتشافی آرمان یک را در چارچوب قرارداد با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در دست اجرا دارد.

 به لحاظ قرار گرفتن این دستگاه در محاصره سیلاب براساس ضوابط ایمنی صنعت نفت با هماهنگی کارفرما، عملیات حفاری بوسیله این دکل تا فروکش کردن آب و عادی شدن شرایط  متوقف می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.