کد خبر : 7778
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 تیر 1398 - 6:09

بخشودگی جریمه استفاده کنندگان غیرمجاز از شبکه توزیع آب تا پایان شهریورماه/ انشعاب غیر مجاز یک پنجم مشترکین آب استان خوزستان

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان، از بخشودگی جریمه استفاده کنندگان غیرمجاز از شبکه توزیع آب تا پایان شهریورماه خبر داد و گفت: این فرصت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.  به گزارش خوزتاب، محسن درفشان با اشاره به راه‌اندازی سیستم‌های کنترل نرم افزاری جدید شناسایی تمامی مشترکین آبفا، به افرادی

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان، از بخشودگی جریمه استفاده کنندگان غیرمجاز از شبکه توزیع آب تا پایان شهریورماه خبر داد و گفت: این فرصت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست. 

10169619 656 300x193 بخشودگی جریمه استفاده کنندگان غیرمجاز از شبکه توزیع آب تا پایان شهریورماه/ انشعاب غیر مجاز یک پنجم مشترکین آب استان خوزستان

به گزارش خوزتاب، محسن درفشان با اشاره به راه‌اندازی سیستم‌های کنترل نرم افزاری جدید شناسایی تمامی مشترکین آبفا، به افرادی که به صورت غیرمجاز نسبت به برداشت آب از شبکه توزیع اقدام می‌کنند، موکدا توصیه کرد اینگونه افراد فقط

تا پایان شهریورماه سالجاری، فرصت دارند نسبت به قانونی کردن انشعاب و دریافت اشتراک به ادارات آب در شهرهای استان مراجعه کنند.
وی افزود: به جهت رعایت حد انصاف و احترام به مشترکان قانونی شرکت، بعد از پایان این فرصت، بدون هیچ بخشش و چشم پوشی، افرادی که به صورت غیرمجاز از شبکه بهره می‌برند، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
درفشان خاطرنشان کرد: برای سهولت در پرداخت حق انشعاب، افرادی که در فرصت اعلام شده اقدام کنند علاوه بر بخشودگی  جرایم انشعابات غیرمجاز، هزینه حق انشعاب را نیز به صورت اقساط پرداخت خواهند کرد.
معاون درآمد و امورمشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مشترکین مجاز آب استان به جز شهر اهواز را ۷۱۰ هزار مشترک اعلام و اظهار کرد: با توجه به حجم تولید آب که با هزینه بالا و به سختی تولید و در شبکه توزیع می‌شود، می‌توان گفت یک پنجم مشترکان آب استان به صورت غیرمجاز از شبکه‌های موجود استان نسبت به برداشت آب اقدام می‌کنند.
وی توزیع عادلانه آب در بین مشترکین را از اهداف مهم شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان دانست و گفت: روزانه حدود ۱۴۲ هزار انشعاب غیرمجاز، بیش از ۴۸۰ هزار متر مکعب آب در شبانه روز به صورت غیرمجاز، بدون هزینه و مخفیانه مصرف می‌کنند.
درفشان با اشاره به اینکه این مشترکین سبب ایجاد فرهنگ برداشت غیرمجاز آب در استان خوزستان شده‌اند، افزود: مشترکین غیرمجاز ماهانه بیش از ۱۴ میلیون متر مکعب آب مصرف می‌کنند که این مصارف باعث افت فشار، هدر رفت آب و بالا رفتن هزینه‌های تولید و توزیع آب می‌شود.
وی تصریح کرد: با توجه به استفتاء مراجع تقلید مصرف آب مشترکینی که در قبال آب مصرفی نسبت به پرداخت آب بها مصرفی اجتناب می‌کنند، حرام است.
درفشان به افرادی که بصورت غیرمجاز از شبکه استفاده می‌کنند، توصیه کرد با مراجعه به امور مشترکین ادارات آبفا در شهرهای استان، تقاضای مجوز انشعاب قانونی کنند.
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: معاونت درآمد و امور مشترکین شرکت آبفا استان در راستای بالا بردن راندمان کار و کاهش تخلفات طرح‌های بسیار خوبی را در دستور کار خود قرار داده و اخیرا موفق به رونمایی از تکنولوژی HI TECK شده است.
وی افزود: این تکنولوژی در یک فاصله زمانی حدود ۵ ماه تمامی مشترکان خانگی، غیرخانگی، تجاری و صنعتی را بر روی نرم افزارGIS  ثبت مکانی کرده و شناسایی مشترکان غیرمجاز، کنترل مامور قرائت، ثبت اطلاعات تکمیلی و پایش مشترکین، کشف انشعاب و اشتراک غیرمجاز از مزایای بهره‌مندی از این سیستم نرم افزاری و الکترونیکی است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.