کد خبر : 22524
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1400 - 15:59

سرپرست فرمانداری ماهشهر:

بخشی از اراضی دولتی بندر ماهشهر رفع تصرف شد

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

سرپرست فرمانداری ماهشهر از رفع تصرف بیش از ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی این شهرستان به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

169018686 بخشی از اراضی دولتی بندر ماهشهر رفع تصرف شد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، فریدون بندری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفع تصرف اراضی دولتی ماهشهر همواره در قالب کارگروه‌های کارشناسی با نظارت فرمانداری شهرستان در حال پیگیری است.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه در آخرین بررسی‌ برابر با گزارش‌های یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی بندر ماهشهر عملیات رفع تصرف زمین‌های دولتی انجام شد گفت: این عملیات برای آزاد سازی ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی تصرف شده انجام گردید.

 

 

سرپرست فرمانداری ماهشهر اضافه‌کرد: اراضی تصرف شده که برای آنها تصمیم گیری شد در جاده ورودی ماهشهر از سمت هندیجان قرار دارد.

 

بندری با بیان اینکه افراد متصرف در این اراضی اقدام به ساخت بنا و حصارکشی کرده بودند گفت:با اقدام صورت گرفته کار آزاد سازی اراضی انجام شد.

 

 

وی تصرف اراضی دولتی را مصداق تصرف عدوانی دانست و گفت: ساخت و ساز صورت گرفته از سوی متصرفان باعث بروز چالش‌های متعددی برای شهر همچنین منظر شهری شده بود.

 

 

سرپرست فرمانداری ماهشهر با اشاره به تخریب سازه های موجود در اراضی تصرف شده با حکم دادستان گفت: برآورد صورت گرفته نشان می‌دهد زمین‌های تصرف شده بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال ارزش دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.