کد خبر : 24159
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آذر 1401 - 15:15

بهره برداری چندین طرح شهرداری اهواز

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

با تخصیص حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال عوارض آلایندگی به شهرداری اهواز ، ۱۸ طرح عمرانی، خدماتی، زیرساختی و محیط زیستی در مسیر تکمیل و بهره برداری قرار گرفته اند.

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز با اشاره به تخصیص حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال عوارض آلایندگی به شهرداری اهواز گفت: ۱۸ طرح عمرانی، خدماتی، زیرساختی و محیط زیستی برای هزینه کرد این بودجه تعیین شده است که این طرح‌ها باید بر اساس زمان تعیین شده به بهره برداری رسد.

IMG 20211031 WA0105 بهره برداری چندین طرح شهرداری اهواز

حجت اله زارع زاده روز دوشنبه در هشتاد و چهارمین جلسه رسمی در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اهواز، با اشاره به طرح‌های در دست اقدام این شهرداری از محل عوارض آلایندگی افزود: از شهردار و یا معاونان شهرداری انتظار است که به صورت ماهیانه با حضور در صحن علنی شورا، مردم را در جریان پیشرفت این طرح‌ها قرار دهند.

وی گفت: در مصوبه شورا بازه زمانی مشخص برای اجرا و بهره برداری از این ۱۸ طرح تعیین و به شهرداری ابلاغ شده است که الزام شهرداری در رعایت این سقف زمانی در بهره برداری از این طرح‌ها ضروری است.

سهم اختصاص یافته به شهرداری اهواز از محل عوارض آلایندگی بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال است که بر اساس اعلام رییس شورای اسلامی شهر اهواز قرار است تمام این مبلغ صرف تکمیل طرح‌های عمرانی در این شهر شود.

رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری و توسعه شهری شورای اسلامی کلانشهر اهواز نیز یکی از ابزار‌های حکمرانی درست را پاسخگویی مسوولان دانست و گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری اهواز و امکانات این سامانه به منظور پاسخگویی در مقابل مطالبات مردم باید توسعه یابد.

سید محمد علی پورموسوی، با اشاره به خرید حدود ۱۳۰ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری اهواز در ماه‌های اخیر افزود: تحویل سریع این اتوبوس‌ها به کلانشهر اهواز به منظور بهره گیری از آن‌ها در تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی ضروری است.

وی در ادامه با اشاره به تخصیص ۱۰ هزار میلیارد ریال عوارض آلایندگی به شهرداری اهواز گفت: شورای اسلامی شهراهواز با تعریف طرح‌هایی محل هزینه کرد این بودجه را تعیین کرده است که با توجه به الزام شهرداری برای بهره بردای از این طرح‌ها تا پایان امسال، نظارت دقیق در این زمینه مورد تاکید است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.