کد خبر : 24721
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آذر 1401 - 19:12

افزایش ۳۵ درصدی تولید آسفالت نسبت به مدت مشابه سال قبل

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اهواز از افزایش ۳۵ درصدی تولید آسفالت نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد

 

Picsart 22 12 17 01 58 07 409 افزایش 35 درصدی تولید آسفالت نسبت به مدت مشابه سال قبل

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ سعید سعیدی تصریح کرد: تولید آسفالت در هشت ماهه اول سال ۶۵ هزار تن با احتساب ۴۷۰ هزار متر مربع بوده که بخشی از آن در پروژه های عمرانی و بخشی هم در معابرشهری سطح مناطق هشتگانه که شامل ترمیم، روکش و لکه گیری آسفالت است استفاده شده است.

برپایه این گزارش مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اهواز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سلسله نشست های خبری با مدیران شهری با بیان اینکه سازمان عمران در هشت ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه ۳۵ در صد رشد در تولید بتن و آسفالت داشته اظهار کرد :این سازمان در تلاش است که تولید خود را تا پایان سال به ۱۲۰ هزار تن برساند.

سعیدی در ادامه از بروز شدن تجهیزات این سازمان خبر داد و افزود: همچنین با پیگیریهای مستمر و عنایت شهردار محترم با شرکت های دانش بنیان در صدد خرید ماشین آلات با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان که شامل کمپرسی ها و دستگاه های راه سازی ، ماشین آلات پخش و کوبیدن آسفالت است هستیم . همچنین با مشارکت بخش خصوصی و همکاری نیروهای مجموعه این سازمان حدود ۱۵ دستگاه شامل خودرو ماشین آلات و اکیپهای اآسفالت تعمیر و برای اجرای فعالیتهای عمرانی و آسفالت اورهال کردیم..

وی با اشاره به وظیفه اصلی سازمان عمران که تولید آسفالت است گفت: با تقویت بحث تولید، آسفالت پروژه های عمرانی در سطح شهر آغاز شده و تاکنون ۱۵ پروه در سطح مناطق هشتگانه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان در حال اجراست که بخش عمده ای از این پروژه ها به اتمام و بخشی دیگر در صدد اتمام است.

سعیدی با بیان اینکه سازمان عمران دارای دو کارخانه فعال است تصریح کرد: سازمان عمران شهرداری به عنوان بازوی توانمند شهرداری با تمام قوا در تلاش است که با کمترین هزینه در کمترین زمان ممکن به یاری توسعه و آبادانی شهر بشتابد به همین منظور با فعال کردن کارخانه دوم آسفالت که به مدت سه سال به دلیل کمبود تجهیزات از مدار خارج شده بود با کمترین هزینه وارد مدار تولید شده و بخش اعظمی از تولیدات خودر را با کیفیت بالایی عرضه می کند.

همچنین مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اهواز از گردش ۹۰ میلیارد تومانی از ابتدای سال تا کنون با تعریف پروژه های عمرانی در سطح شهر و بحث فروش آسفالت که یک رکورد بی سابقه در تاریخ این سازمان بود، در جهت رونق آن خبرداد.

سعیدی در ادامه به اورهال و بروزرسانی سیستم نرم افزار اداری در جهت شفاف سازی اشاره کرد و افزود: امسال ۳۵۰تن بتن تمام عیار با کیفیت بالا و حد نصاب مقاومتی ۱۳۵۰که در آزمایشگاه مارشال در راستای تعیین وزن حجمی و کیفیت مورد آزمایش قرار گرفته تولید و روانه بازار مصرف شده است.

در پایان ضمن تقدیر از خبرنگاران از کارخانه تولید آسفالت هم بازدید بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.