کد خبر : 25172
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 - 15:18

توسعه کارآفرینی و اشتغال با کمک خیران مهارتی

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان:خیران مهارتی یاری گران طرح ملی نهضت مهارت آموزی برای توسعه کارآفرینی و اشتغال مبتنی بر نیاز بازارکار هستند.

662433 405 توسعه کارآفرینی و اشتغال با کمک خیران مهارتی

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ شهرام ملایی هزاروندی در نشست با خیران مهارتی ضمن تقدیر از فعالیت‌های خیرخواهانه خیران در جامعه اظهار کرد: خیران با کمک به فراگیری یک مهارت به افراد نیازمند، علاوه بر اینکه آن‌ها را توانمند و از فقر خارج می‌کنند، اقدام ماندگار و باقیات و صالحات انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه رسالت آموزش فنی و حرفه‌ای، آموزش جوانان و کارجویان غیرماهر و بازآموزی شاغلان واحد‌های صنعتی و تولیدی است تصریح کرد: بارزترین ویژگی آموزش مهارتی فنی و حرفه‌ای کوتاه مدت و مؤثر بودن دوره آموزشی در ایجاد کار و احراز شغل در جوانان جویای کار است.

ملایی هزاروندی با اشاره به آموزش‌های مهارتی به اقشار مختلف جامعه اظهار کرد: تنوع و تعدد رشته‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای به ترتیبی است که امکان ارائه هرگونه آموزشی در هر رشته‌ای و هر زمینه وجود دارد.

ملایی هزاروندی تاکید کرد: میان آموزش‌های عالی و فنی و حرفه‌ای تفاوت وجود دارد چرا در آموزش‌های مهارتی اشتغال سریع‌تر ایجاد و آثار ماندگار دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به مشکلات مراکز آموزشی در بروز رسانی تجهیزات و تهیه مواد مصرفی کارگاهی و حق التدریس مربیان ابراز امیدواری کرد: باهم افزایی، تعامل و حمایت خیران مهارتی بتوان این معضل را مرتفع و خدمات آموزشی منجر به اشتغال پایدار به گروه‌های هدف ارائه داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.