کد خبر : 25643
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 - 22:17

تکريم و بزرگ داشت کارکنان برتر سال ۱۴۰۰ شرکت فولاد خوزستان

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

همایش تجلیل از کارکنان برتر سال ۱۴۰۰ با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل و جمعی از قائم مقامان، معاونان، مدیران، مدیران عامل شرکت‌های تابعه و کارکنان برتر برگزار شد.

همایش تجلیل از کارکنان برتر سال ۱۴۰۰ برگزار شد تکريم و بزرگ داشت کارکنان برتر سال ۱۴۰۰ شرکت فولاد خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛  امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: فولاد خوزستان با ظرفیت تولید ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تُن، جامع آماری ۱۶ هزار نفر از سنگان خواف تا شادگان را در بر گرفته است. در سال گذشته به برکت تلاش کارکنان موفق شدیم با  ۲ میلیون تُن صادرات، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار یعنی ۳ درصد ارزآوری کشور را به نام فولاد خوزستان ثبت کنیم. کسب جایگاه صادر کننده نمونه کشور، بزرگترین شرکت صادرات گرا نتیجه این موفقیت‌ها بود. با روند بهبود کرونا در چین و سیاست‌های دولت در تنظیم زنجیره فولاد، شرایط بازار آهن و فولاد بهبود یافته است. 

وی افزود: برای سال ۱۴۰۲ شرکت فولاد خوزستان، برنامه تولید ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تن را در دستور کار دارد.
ابراهیمی با سخت شمردن شرایط در سال آینده گفت: این شرکت، در سال آینده با سه چالش آب، برق و گاز روبرو است. مصرف گاز شرکت از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تن به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن متر مکعب در روز رسیده است.
وی با اشاره به کاهش ذخایر سنگ آهن کشور گفت: کاهش ذخایر سنگ آهن در سال‌های آتی چالش تامین مواد اولیه را برای شرکت‌های فولادی ایجاد می‌نماید.
ابراهیمی با اشاره به خرید پروانه بهره‌برداری نخستین معدن به شرکت فولاد خوزستان این نوید را داد که این شرکت  به سوی تکمیل زنجیره تولید فولاد حرکت نموده است. چنین شرکتی برای تثبیت جایگاه خود باید نگاهی توسعه‌ای داشته باشد. افقی که برای این شرکت در سال ۱۴۱۰ تعیین شده، تولید ۱۳ میلیون و ششصد هزار تن محصول فولادی می‌باشد. با وجود گذشت چهار دهه از عمر این شرکت، برای نوسازی بخش فولادسازی، طرح‌های مثبتی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: گروهی تشکیل شده که برای افق ۳۰ ساله شرکت به تحقیق و تفحص بپردازند. مجموعه فولاد خوزستان به همت کارکنان پرتلاش خود، جایگاه ویژه ای در تولید و صادرات فولاد کشور دارد.
ابراهیمی با اشاره به ۵۰ اقدام انجام شده در حوزه منابع انسانی گفت: طرح طبقه بندی مشاغل در سال جاری انجام شد. در حوزه ایمنی، شرکت فولاد خوزستان، نسبت به سلامت کارکنان اهمیت خاصی قائل بوده و سختگیر است. شرکت فولاد خوزستان در حوزه مسئولیت های اجتماعی، با احداث و نگهداری ورزشگاه و باشگاه‌داری، سهم بسزایی در استان ایفا نموده است.
دکتر مخبر دزفولی: انتقاد به مثابه جراحی رابطه است!
در بخش دیگری از این مراسم دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی سخنانی را با عنوان «مدیریت تعارض در زندگی مشترک » بیان کردند.
این پزشک و دکترای تخصصی روانشناسی گفت: در فرآیند تشکیل زندگی مشترک، هیچ کس نباید احساس قربانی بودن بکند. هیچ یک از زوجین مجاز نیست در این رابطه، تلاش کند یکی مثل خود را بسازد. زوجین باید بهترینِ خودشان باشند، برای همدیگر!
دکتر مخبر دزفولی آموزش روش صحیح انتقاد کردن را یک ضرورت دانست و نکاتی را در مورد فرمول انتقاد سالم بیان کردند و گفتند: انتقاد، شکلی از جراحی رابطه است. مهم ترین توصیه در خصوص انتقاد صحیح، نقد رفتار اشتباه و پرهیز از برچسب زدن و حمله به شخصیت طرف مقابل است. تمرکز روی یک موضوع و پرهیز از وارد کردن مسائل مختلف و نامرتبط در زمان مشاجره، عذرخواهی کردن هنگام بروز اشتباه، بیان شفاف درخواست ها، اجرای برنامه های مشترک و روش های جبران دلخوری بین زوجین از مطالبی بود که این روانشناس به آنها اشاره کرد.
عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی در ابتدای جشن یادشده با تشکر از معاونت‌های مختلف گفت: ایجاد مقدمات استقرار انقلاب صنعتی چهارم و اجرای پروژه بومی‌سازی و مطالعات مهندسی، جذب بالاترین تامین‌کنندگان در ۱۰ سال اخیر و تامین به موقع مواد اولیه، انرژی و قطعات یدکی در شرایط تحریمی، پیگیری‌های به موقع دعاوی مالی و اقتصادی شرکت و کشف بازارهای جدید از جمله اقدامات بهینه معاونت‌های مختلف بوده که قابل تقدیر است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.