کد خبر : 18592
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1400 - 14:56

نایب رئیس مجلس؛

نیکزاد:نرخ سیمان و میلگرد کاهش می یابد/قیمت هر پاکت سیمان ۲۵هزار تومان می شود

خبرهای مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی *خوزتاب* بخوانید

در نشستی علی نیکزاد نایب رئیس مجلس با سید رضا فاطمی امین  وزیر صنعت،معدن و تجارت پیرامون ساماندهی وضعیت بازار سیمان و آهن برگزار شد.

 

IMG 20210908 144053 574 نیکزاد:نرخ سیمان و میلگرد کاهش می یابد/قیمت هر پاکت سیمان ۲۵هزار تومان می شود

 

        به گزارش پایگاه خبري تحلیلی خوزتاب ؛ نیکزاد در تشریح این جلسه گفت: پیش از این دو سرپرست و یک وزیر دولت دوازدهم قول‌هایی درباره ی بازار سیمان و فولاد داده بودند که متاسفانه نتوانستند عمل کنند.

ظرفیت تولید سیمان و فولاد در کشور ما نسبت به مصرف آن بیشتر است؛ در نشست امروز نیز، بنا به قول وزیر صمت مقرر شد قیمت هر پاکت سیمان ظرف ۱۵ روز آینده به ۲۵ هزار تومان برسد.

همچنین قیمت هر کیلو میلگرد با ارزش افزوده ۱۷هزار تومان است که قرار شد قیمت آن سازماندهی شود و به ثبات برسد که اعتقاد ما این است هر کیلو میلگرد به زیر ۱۰هزار تومان برسد و این دو کالا در سه مقطع یک ماهه بطور کامل سازماندهی می‌شوند.

لازم به ذکر است در این نشست، عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسون صنایع و معادن مجلس، رضا تقی پور عضو این کمیسیون، نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد، سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان و روح الله ایزخواه نماینده مردم تهران نیز حضور داشتند و نظرات و دیدگاه های خود را درباره ی بازار سیمان و فولاد مطرح کردند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.