پذیرش دانشجوی کارشناسی بدون آزمون در دانشگاه امیرالمومنین اهواز/ پذیرش دانشجو در مقطع ارشد و دکتری/ برگزاری همایش بین المللی با حضور ۸۰ استاد دانشگاه خارجی

مجتبی بهزادی؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، ناصر سودانی، قائم مقام دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به دهمین سالگرد تاسیس این دانشگاه عنوان کرد: امسال همایش بین المللی با عنوان ” بررسی زبان‌ها و گویش‌ها در زبانشناسی ” با  استقبال کم نظیر اساتید و حضور بیش از

مجتبی بهزادی؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، ناصر سودانی، قائم مقام دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به دهمین سالگرد تاسیس این دانشگاه عنوان کرد:

امسال همایش بین المللی با عنوان ” بررسی زبان‌ها و گویش‌ها در زبانشناسی ” با  استقبال کم نظیر اساتید و حضور بیش از ۸۰ محقق و استاد دانشگاه خارجی در دانشگاه امیرالمومنین اهواز برگزار شد که یکی از دستاوردهای مهم دانشگاه این دانشگاه بوده است.

ناصر سودانی گفت: به دبیرخانه این همایش ۵۵۰ مقاله ارسال شد که از این تعداد ۳۰۰ مقاله از خارج از کشور و کشور‌هایی همچون سنگاپور، اندونزی، مالزی،ژاپن ،بحرین،عمان، مقدونیه، بحرین، عمان و عراق بوده است. بیش از ۸۰ استاد از حدود ۲۵ کشور خارجی در این همایش شرکت و مقالات خود را ارائه داده و نکته دیگر این است که دانشگاه امیرالمومنین هیچ گونه هزینه ای برای این مهمانان نکرده است.

قائم مقام دانشگاه امیرالمومنین عنوان کرد: برگزاری این همایش علاوه بر جنبه علمی، فواید دیگری از جمله ارزآوری و شناساندن خوزستان و اهواز به مهمانان خارجی را نیز داشت.

دکتر سودانی افزود: در طی ۱۰ سال ۹۷۷ دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاه امیرالمومنین تحصیل کردند که از این تعداد حدود ۵۸۴ نفر فارغ التحصیل شدند. در حال حاضر دو رشته تحصیلی فقه و مبانی حقوق و حکمت اسلامی در مقطع دکتری، چهار رشته تحصیلی فقه و مبانی حقوق، حکمت اسلامی، زبان و ادبیات عرب و علوم قرآن در مقطع کارشناسی ارشد و هفت رشته تحصیلی فقه و مبانی حقوق، حکمت اسلامی، زبان و ادبیات عرب، علوم قرآن و حدیث، علوم تربیتی، تاریخ اسلام و اقتصاد اسلامی در مقطع کارشناسی وجود دارند.

سودانی اظهار داشت: تاکنون ۲۹مقاله از اساتید این دانشگاه در دانشگاهای خارجی لوح و جایزه گرفته اند

وی گفت: یک شعبه دانشگاه امیرالمومنین در شوش ایجاد شد و قصد داریم چند شعبه نیز در دزفول، شوشتر و اروند احداث کنیم. از سال ۹۵ به بعد هیچ افزایش شهریه‌ای برای دانشجویان نداشتیم. هزینه تحصیل در دانشگاه امیرالمومنین برای مقطع دکتری حدود ۶۵ میلیون تومان، مقطع کارشناسی ارشد حدود ۱۰ میلیون تومان و کارشناسی حدود ۷ میلیون تومان است.

قائم مقام دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز تصریح کرد: دانشگاه در مقطع کارشناسی بدون آزمون، دانشجو می‌پذیرد، اما پذیرش دانشجو در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد با آزمون صورت می‌گیرد.

سودانی در پایان با بیان اینکه تاکنون در دانشگاه امیرالمونین ۲۴۹ استاد دانشگاه تدریس کرده اند ، افرود: هم اکنون تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه ۷۴ استاد است همچنین  ۲۵ دانشجو در مقطع دکتری تحصیل می‌کنند. و تاکنون ۵۸۴ نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند.

آدرس دانشگاه امیرالمومنین اهواز IMG 20190206 211318 097 169x300 پذیرش دانشجوی کارشناسی بدون آزمون در دانشگاه امیرالمومنین اهواز/ پذیرش دانشجو در مقطع ارشد و دکتری/ برگزاری همایش بین المللی با حضور ۸۰ استاد دانشگاه خارجی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.