کد خبر : 21417
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1400 - 16:00

۷ پروژه در بندر خرمشهر به بهره‌برداری رسید

به مناسبت دهه فجر، هفت پروژه بندر و دریانوردی خرمشهر با اعتباری بیش از ۷۰ میلیارد تومان بهره برداری شد. عصر امروز با حضور مدیرکل بندر و دریانوردی خوزستان و مسئولان محلی آیین بهره برداری از هفت پروژه اجرا شده توسط اداره کل بندر خرمشهر برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، ️نور الله اسعدی،

به مناسبت دهه فجر، هفت پروژه بندر و دریانوردی خرمشهر با اعتباری بیش از ۷۰ میلیارد تومان بهره برداری شد.

1251969095 ۷ پروژه در بندر خرمشهر به بهره‌برداری رسید

عصر امروز با حضور مدیرکل بندر و دریانوردی خوزستان و مسئولان محلی آیین بهره برداری از هفت پروژه اجرا شده توسط اداره کل بندر خرمشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، ️نور الله اسعدی، در این آیین افتتاحیه اظهار کرد: امروز هفت پروژه با ۷۱ میلیارد تومان اعتبار در خرمشهر بهره برداری شد که سه پروژه با شراکت بخش خصوصی بوده است و متعلق به کشتیرانی است.

مدیرکل بندر خرمشهر گفت: توان بهره‌برداری تا ۱۱ تن را داریم.

امام جمعه خرمشهر در این مراسم بیان کرد: در استفاده از ظرفیت بندر خرمشهر باید به دو بُعد توسعه فیزیکی و لایروبی اروند توجه کرد.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور در ادامه لایروبی آبراهه اروند را مطالبه استانی خواند و افزود: آبخور فعلی در حد آن نیست که به فراخور آن بندر خرمشهر توسعه پیدا کند. وی خواستار توجه جدی مسئولان به این موضوع شد.

ساخت و احداث این هشت پست اسکله پانتون و گردشگری با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان اجرا شده که هر اسکله ۳۰ متر طول و ۱.۲ متر ارتفاع دارد.

راه اندازی سامانه نظارت تصویری با اعتبار از ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان که شامل ۹۴ دوربین و اتاق مانیتورینگ برای پدافند غیر عامل و امنیت محوطه بندری، احداث شناور بایندر با یک میلیارد تومان دارای ۲ موتور و سرعت ۲۰۰ اسب بخار، شناور باک بوم با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در ۴۵ متر طول و ۱۰ متر عرض دارای هشت مخزن و ظرفیت ۵۰۰ تن است از جمله این پروژه‌ها بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.