کد خبر : 21367
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 14:51

عزم دولت برای راه‌اندازی اسکله شیلات در خرمشهر

وزیر کشور گفت: احداث و راه‌اندازی اسکله شیلات در خرمشهر از اقدامات پیش‌روی دولت سیزدهم است. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، ️احمد وحیدی، وزیر کشور امروز در بازدید از  شهرستان خرمشهر و دایک مرزی اظهار کرد: وضعیت خرمشهر شایسته مردم ایثارگر این شهر نیست و باید هر چه سریعتر نسبت به بهبود زیرساختهای شهری در

وزیر کشور گفت: احداث و راه‌اندازی اسکله شیلات در خرمشهر از اقدامات پیش‌روی دولت سیزدهم است.

1335148082 عزم دولت برای راه‌اندازی اسکله شیلات در خرمشهر

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، ️احمد وحیدی، وزیر کشور امروز در بازدید از  شهرستان خرمشهر و دایک مرزی اظهار کرد: وضعیت خرمشهر شایسته مردم ایثارگر این شهر نیست و باید هر چه سریعتر نسبت به بهبود زیرساختهای شهری در این منطقه اقدام شود.

وی در ادامه گفت: دژ خاکی اروندرود نیز برای شکوفایی اقتصادی در خرمشهر برداشته می‌شود که تصمیمات اولیه در این خصوص گرفته شده است.

وزیر کشور با تاکید بر ضرورت استفاده از  ظرفیت‌های گردشگری در خرمشهر، افزود: احداث و راه‌اندازی اسکله شیلات نیز  برای بهره‌مندی مردم منطقه در دستور کار دولت قرار گرفته است تا امکان استفاده از فضای رودخانه برای ماهیگیری و گردشگری فراهم شود.

وحیدی در خصوص آزادسازی سواحل دریا به دستور رئیس جمهور گفت: این اقدام در حال حاضر در سواحل شمالی در حال انجام است که سواحل آزاد شده به شهرداران واگذار شده تا برای بهره‌برداری عمومی آماده شود. آزاد سازی سواحل در جنوب کشور نیز انجام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.