کد خبر : 25666
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 18:06

۶ هزار دستگاه وسایل گرمایشی با مشارکت نیکوکاران تهیه و میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

معاون امور حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان گفت: ۶ هزار دستگاه وسایل گرمایشی با مشارکت نیکوکاران تهیه و میان مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

بخاریگازسوز ۶ هزار دستگاه وسایل گرمایشی با مشارکت نیکوکاران تهیه و میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ محمدرضا علی پور عصر امروز سه شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با تاکید بر اینکه توزیع لوازم گرمایشی با هدف تأمین بخشی از اقلام ضروری نیازمندان انجام می‌شود، خبر داد: ۶ هزار دستگاه وسایل گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن با مشارکت نیکوکاران تهیه و بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان با اولویت خانواده‌های ساکن در مناطق محروم و روستایی توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان یکی از برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: هر ساله با شروع فصل سرد سال تعدادی لوازم گرمایشی به نیازمندان و مددجویان مناطق محروم و سردسیر اهدا می‌شود.

معاون امور حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان ادامه داد: خدمات کمیته امداد بر اساس نیازسنجی انجام شده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود به ویژه بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی هم افزایی خیران حقیقی و حقوقی به مددجویان تحت حمایت عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: خیران می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر امداد یا مراکز نیکوکاری با مشارکت ارزشمند خود در تهیه و توزیع اقلام گرمایشی لبخند محبت و مهربانی بر لبان نیازمندان بنشانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.