حفظ ارتباط جاده ای خوزستان با دیگر نقاط کشور در اولویت است/آمادگی استان های دیگر برای ارسال ماشین آلات

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از مناطق در معرض سیل و محور های مواصلاتی خوزستان، اظهار داشت: مجموعه دستگاه های وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان در ۲بخش حفظ و نگهداشت شبکه ریلی و جاده ای در حال فعالیت هستند. وی با تاکید بر

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از مناطق در معرض سیل و محور های مواصلاتی خوزستان، اظهار داشت: مجموعه دستگاه های وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان در ۲بخش حفظ و نگهداشت شبکه ریلی و جاده ای در حال فعالیت هستند.

وی با تاکید بر اینکه در این بخش ها با احداث سیل بند برای سالم نگهداشتن این شبکه ها تلاش می شود، گفت: این درحالی است در برخی از مناطق نیز شبکه ها دچار آسیب شده اند و مسیرها به زیر آب رفته اند.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تصریح کرد: قطعا بعد از پایین رفتن آب مسیرهایی که دچار اینگونه آسیب ها شده اند باید به سرعت ترمیم شوند.

خادمی همچنین با اشاره به مسدود شدن محور ترانزیتی و با اهمیت اهواز- اندیمشک -با روزانه ۴۰ هزار تردد -افزود: این محور به دلیل آبگرفتگی بسته شده و تا زمان عادی شدن وضعیت مسیر اهواز – ملاثانی- شوشتر و دزفول جایگزین ترددهای این محور شده اند.

وی ادامه داد: موضوع مهم و با اهمیتی دیگری که نیاز به توجه ویژه به آن است بازنگهداشتن محورهای منتهی به استان از محورهایی مانند دهدز- اصفهان، شیراز و جنوب کشور است تا از این طریق ارتباط جاده ای استان با کشور برقرار بماند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین به فعالیت اداره کل راه و شهرسازی استان برای حفظ و جلوگیری از ورود آب به شهر سوسنگرد اشاره کرد و گفت: تا کنون با ایجاد سیل بندهای مختلف به طول هفت تا هشت کیلومتر از ورود آب به این شهر جلوگیری شده است.

به گزارش خوزتاب ، خادمی با اشاره به اینکه دیگر مجموعه های وزارت راه و شهرسازی از آمادگی خود را برای انتقال ماشین آلات مورد نیاز به منظور مقابله با سیلاب خوزستان خبر دادند، اظهار داشت: : تا کنون تعداد یک هزار و ۵۰ دستگاه وسایل و ماشین آلات ادارات این وزارتخانه در خوزستان در بخش های مختلف کمک رسانی بکار گرفته شده اند.
معاون وزیر راه و شهرسازی کنترل و مدیریت شبکه حمل و نقل در استان را ضروری خواند و خواستار همکاری دیگر دستگاه های اجرایی برای حفظ مسیرهای مواصلاتی و جاده های خوزستان شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.