کد خبر : 13914
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 15:57

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد:

اعلام آمادگی جامعه کارگری،کارفرمایی و تعاونگران برای حضور در پای صندوق های رای

متن پیام “ارسلان غمگین” به شرح زیر است: “بسم الله الرحمن الرحیم” “در رقابت ها و مناظرات، دین و انقلاب را تضعیف نکنید. در مسایل سیاسی، ولایت فقیه را بر سایر امور ترجیح دهید.” فرازی از وصیت نامه سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیش از ۴ دهه از عمر با عزت انقلاب

متن پیام “ارسلان غمگین” به شرح زیر است:

“بسم الله الرحمن الرحیم” “در رقابت ها و مناظرات، دین و انقلاب را تضعیف نکنید. در مسایل سیاسی، ولایت فقیه را بر سایر امور ترجیح دهید.” فرازی از وصیت نامه سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیش از ۴ دهه از عمر با عزت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می گذرد.

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، انقلابی که نور فداکاری، ایثار و وحدت را بر دل های مان تاباند. آن هم در فضایی که دشمنان نظام اسلامی همیشه به کمین نشسته اند، اما با هوشیاری، انسجام و همدلی ملت و دولت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، تا کنون نتوانسته اند آفتاب حماسه های فداکارانه ی مردم همیشه در صحنه های نظام جمهوری اسلامی را از ارزش های انقلابی- اسلامی کم رنگ کنند.

مردم مومن و فداکار کشورمان بار دیگر با لبیک به دعوت امام خامنه ای رهبر فرزانه مان برای مشارکت همه جانبه در انتخابات سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخاب افراد شایسته و اصلح، حضور چشم گیر و وحدت آفرین شان را به منصه ظهور خواهند رساند و حماسه ی باشکوه دیگری را رقم می زنند. بی شک یکی از نعمت های بزرگ‌ خداوند متعال به مردم ایران برقراری حکومت دینی مبتنی بر مردم سالاری است. حکومتی که جزیی ترین ارکان تصمیم ساز آن نیز بر اساس رای مردم انتخاب می شوند.

حضور همه جانبه مردم پای صندوق های رای جلوه ای از دموکراسی واقعی را در پیش چشمان مردم جهان به نمایش می گذارد. نمایش اقتدار و عزت و این مهم ترین دست آورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهارمین دهه از عمر با عزت خود است.

این بار نیز صندوق های رای آماده اند تا آرای جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونگران عزیز، تلاشگر و خداجو را با شور و شوق در سینه ی خود به یادگار نگه دارند و به دنیا نشان دهد این دوستداران ولایت در حماسه ی حضور همچون انتخابات گذشته پیروز این عرصه ی حماسی هستند.

اعلام آمادگی و حضور همه جانبه ی جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونگران در پای صندوق های رای، نشانگر درایت، بیداری و مهم تر از همه تعهد به وصیت نامه امام راحل و فرامین مقام عظمای ولایت است.

جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونگران عزیز استان خوزستان هم همسو و شانه به شانه ی مردم ولایت مدار استان برای خلق حماسه ی دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ آماده هستند. ان شاا… /روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.