کد خبر : 7791
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 تیر 1398 - 6:38

اختصاص ۴۲ میلیارد ریال به نوسازی و تجهیز مدارس خرمشهر و آبادان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به منظور نوسازی ، تعمیر و تجهیز واحدهای آموزشی در آبادان و خرمشهر ۴۲ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد. اسماعیل زمانی چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند اظهار داشت: از این اعتبار ۲۱ میلیارد ریال به واحدهای آموزشی آبادان و ۲۰ میلیارد ریال

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به منظور نوسازی ، تعمیر و تجهیز واحدهای آموزشی در آبادان و خرمشهر ۴۲ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

۲۰۱۹۰۷۰۴ ۰۷۳۴۳۳ 300x192 اختصاص ۴۲ میلیارد ریال به نوسازی و تجهیز مدارس خرمشهر و آبادان

اسماعیل زمانی چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند اظهار داشت: از این اعتبار ۲۱ میلیارد ریال به واحدهای آموزشی آبادان و ۲۰ میلیارد ریال به واخدهای آموزشی شهرستان خرمشهر اختصاص یافت.

زمانی به اجرای طرح اوقات فراغت تابستانه برای سومین سال در منطقه آزاد اروند اشاره کرد و افزود: برای مشارکت بیش از ۲ هزار دانش آموز در پایگاه های اوقات فراغت تابستانه منطقه آزاد اروند برنامه ریزی شده است.

وی افزود: طرح جامع جشنواره ستارگان اروند در سطح منطقه آزاد اروند برنامه ریزی شده و در این طرح دانش آموزان برگزیده در حوزه های فرهنگی، قرآنی و همچنین نخبگان درسی و کنکور در قالب یک جشنواره تقدیر می شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: اجرای این طرح نقش مهمی در ایجاد شور و انگیزه بین دانش آموزان منطقه آزاد اروند دارد.

وی به اجرای طرح های حمایتی از دانش آموزان کم برخودار در آبادان و خرمشهر اشاره و گفت: تمام تلاش خود را برای ریشه کردن پدیده شوم بازماندگی از تحصیل به کار خواهیم بست.

زمانی گفت: هر دانش آموزی که برای ادامه تحصیل مشکل مالی داشته باشد تحت پوشش این طرح قرار خواهد گرفت و پوشاک، نوشت افزار و هزینه های تحصیل وی از سوی منطقه آزاد اروند تامین خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این سازمان حمایت های گسترده ای از آموزش و پرورش داشته است و از همه ظرفیت برای توسعه شاخص های آموزش و پرورش در منطقه آزاد اروند استفاده می شود.

در پایان این نشست مدیران آموزش و پرورش آبادان و خرمشهر گزارشی از روند طرح های آموزشی این شهرستانها ارائه کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.