کد خبر : 18260
تاریخ انتشار : جمعه 4 تیر 1400 - 16:19

در دیدار علیرضا ورناصری با وزیر اقتصاد و دارایی صورت گرفت؛

بانک های ملی و توسعه تعاون در اندیکا و هفتکل اسقرار می یابند/موافقت با ارتقاء اداره مالیاتی مسجدسلیمان

در سایت خبری خوزتاب khuztab بخوانید

نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی دیدار و گفتگو کرد

IMG 20210625 WA0105 بانک های ملی و توسعه تعاون در اندیکا و هفتکل اسقرار می یابند/موافقت با ارتقاء اداره مالیاتی مسجدسلیمان

به گزارش خوزتاب، در این دیدار ورناصری با اشاره به نقاط قوت و ضعف در حوزه مربوط به وزارت اقتصاد و دارایی در منطقه اظهار کرد: فعال نمودن منطقه ویژه اقتصادی زیلایی کمک شایانی به منطقه در حوزه اقتصادی خواهد کرد.

وی ضمن بررسی و پیگیری ظرفیت ها، افزود: موضوعات مربوطه را بصورت جدی پیگیر هستیم و بخش خصوصی آماده هرگونه همکاری برای تحقق اهداف توسعه ای برنامه ها است.

عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در این نشست بیان کرد: اداره دارایی و امور مالیاتی مسجدسلیمان نیاز به حمایت و ارتقاء دارد که با موافقت فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی همراه بود.

شایان به ذکر است وزیر امور اقتصادی و دارایی با پیگیری های نماینده مردم مسجدسلیمان،هفتکل،لالی و اندیکا در خصوص  استقرار بانک های ملی و توسعه تعاون دراندیکا وهفتکل موافقت نمود‌.

از مصوباتی که در این دیدار صورت گرفت می‌توان به موافقت با ارتقاء اداره مالیاتی مسجدسلیمان و پیگیری برای فعال نمودن منطقه ویژه اقتصادی زیلایی و استقرار بانک های ملی و توسعه تعاون در اندیکا و هفتکل اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.