کد خبر : 20662
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1400 - 16:45

توهین رسانه نزدیک به هلدینگ خلیج فارس به مدیران بومی «ماهشهر نشین» / آیت‌الله رئیسی مراقب پشت پرده تخریب شرکت‌های بزرگ باشد/ مافیا در کمین ورشکستگی صوری و «مفت‌خری»!*

یکی از رسانه های نزدیک به هلدینگ خلیج فارس با بیان جملات گستاخانه بر علیه مدیران بومی صنایع بندر ماهشهر، اقدام به تهدید و تحقیر آنان کرد.

شب گذشته مدیر رسانه نزدیک به هلدینگ خلیج فارس که ارتباط نزدیکی با جواد گلی مدیر روابط عمومی هلدینگ دارد با حمله به مدیران، رسانه ها و با سبک شمردن شاغلین ماهشهری با کنایه‌ از قدرت خود در مقابل «مدیر در ماهشهر نشسته» سخن گفت.

موضوعی که می‌تواند زنگ‌خطر جدی هم برای هلدینگ خلیج فارس و هم برای مدیران بومی باشد.

در حالیکه آیت‌الله رییسی به مردم خوزستان وعده داده، بومی گزینی با جدیدت انجام خواهد شد و مدیران ناکارآمد با مدیران پرورش یافته و ساکن در منطقه جایگزین خواهد شد، اکنون رسانه‌های نزدیک به هلدینگ خلیج فارس با کوچک شمردن آنچه «مدیران در ماهشهر نشسته» نام گذاری کرده‌اند، به دنبال خط و سوی خطرناکی برای مردم این منطقه مظلوم می‌توانند باشند.

این موضوع باید هشدار جدی برای فعالین رسانه‌ای، فعالین اجتماعی، نمایندگان خوزستان در مجلس و دولت رئیسی ‌‌و وزیر نفت باشد که چگونه با پول مردم «بخت برگشته» بندرماهشهر و خوزستان، رسانه‌ها بر علیه آنها می‌نویسند، مگر دوره استعمار و استثمار بازگشته است؟

چگونه ثروتی که در بندرماهشهر با قیمت جان مردم به دست می‌آید، در راستای مبارزه با همان مردم هزینه می‌شود؟

آیا این رسانه‌های تهران نشین در تخریب شرکت‌های پتروشیمی مستقر در بندرماهشهر، آسیب و متضرر کردن سهامداران آن که مردم مظلوم هستند، نفعی دارند که بر خلاف دستورات دولت عمل می‌کنند و آیا بازهم مافیا بنا دارد با ورشکست کردن شرکت‌ها آنها را به آقا زاده ها واگذار کنند و به اصطلاح ثروت‌های منطقه را که با خون دل و جان کارگران بومی احیا شده است را با نام زیان‌ده «مفت‌خری» کند؟ هدف این رسانه‌های توپ‌چی چیست؟!

در پاسخ هلدینگ خلیج فارس باید یا پاسخگوی اینگونه رفتارها تحقیرآمیز رسانه‌های نزدیک به خود به مدیران و مردم بندرماهشهر باشد یا همکاری خود با آنها را قطع کنند، در غیر اینصورت مسئولیت و‌ عواقب این رفتار به عهده آنها خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.