کد خبر : 10820
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 شهریور 1398 - 10:45

شبنم نعمت زاده بازداشت شد

شبنم نعمت‌زاده دختر وزیر پیشین صنعت معدن تجارت، یکی از متهمان پرونده شرکت‌های دارویی دوشنبه هفته آینده محاکمه می‌شود. قاضی مسعودی مقام ، رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه اقتصادی پس از پایان دفاعیات وکیل مدافع متهم بیرانوند ، یکی از متهمان بانک سرمایه ضمن بیان ختم این جلسه از دادگاه گفت: آخرین دفاع از متهم

شبنم نعمت‌زاده دختر وزیر پیشین صنعت معدن تجارت، یکی از متهمان پرونده شرکت‌های دارویی دوشنبه هفته آینده محاکمه می‌شود.

IMG 20190908 150549 481 300x225 شبنم نعمت زاده بازداشت شد

قاضی مسعودی مقام ، رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه اقتصادی پس از پایان دفاعیات وکیل مدافع متهم بیرانوند ، یکی از متهمان بانک سرمایه ضمن بیان ختم این جلسه از دادگاه گفت: آخرین دفاع از متهم ضیایی بعد از ظهر روز شنبه ۲۳ شهریور ماه برگزار می‌شود ،همچنین روز دوشنبه – ۲۵ شهریور – شبنم نعمت زاده محاکمه می‌شود.

قاضی مسعودی مقام اظهار کرد: برای وی قرار وثیقه صادر شده بود، این قرار به قرار بازداشت موقت تبدیل گردید و روانه زندان شد.

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه اقتصادی در ادامه انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع را به عنوان جزییات پرونده این فرد عنوان کرد و گفت: این فرد به همراه آقای لشگری پور و شرکتی که توسعه دارویی بوده است در مظان اتهام هستند که محاکمه آن‌ها صورت خواهد گرفت.

بنابراین گزارش، قاضی مسعودی مقام در پایان جلسه امروز پرونده بانک سرمایه، گفت: روز دوشنبه هفته آینده (۲۵ شهریور ماه) شبنم نعمت زاده محاکمه می‌شود.

**گفتنی است شبنم نعمت‌زاده فرزند محمد‌رضا نعمت‌زاده، وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت‌، با اتهام احتکار دارو روبروست. در گزارش‌ها گفته شده بود؛ داروهای احتکار شده متعلق به وی “تاریخ مصرف گذشته” بوده‌اند. شبنم نعمت‌زاده همچنین به دلیل نداشتن مجوز‌های لازم متهم به “تداخل صنفی” شده است. او این اتهامات را رد کرده است.

به گزارش خوزتاب در همین حال تخریب ویلای او در لواسان نیز چندی پیش در رسانه‌ها جنجال‌آفرین شد. معاون فنی و شهرسازی شهردار لواسان گفته بود این ویلا در سه طبقه بیش از هزار و ۱۲ متر تخلف داشته است. شبنم نعمت‌زاده متهم است که با تصرف غیرقانونی زمین این ویلای مجلل و بزرگ را در لواسان ساخته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.