کد خبر : 5724
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 - 7:56

تأمین اجتماعی یاور نیروی کار و پشتیبان کارآفرینان است.

سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان با حضور در جمع کارگران شرکت تاسیسات انرژی تأمین و شرکت کار و تأمین از تلاشهای ایشان تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب و به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان ؛ سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان

سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان با حضور در جمع کارگران شرکت تاسیسات انرژی تأمین و شرکت کار و تأمین از تلاشهای ایشان تقدیر کرد.

233785 تأمین اجتماعی یاور نیروی کار و پشتیبان کارآفرینان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب و به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان ؛ سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان به منظور تجلیل از مقام کارگران با حضور در جمع کارگران شرکتهای تاسیسات انرژی تأمین و کار و تأمین ، با اهدای گل از تلاشهای بعمل آمده ایشان در اجرای امور محوله ، تقدیر و تشکر کرد.
مرعشی با تأکید براینکه سازمان تأمین اجتماعی در هر شرایطی و همواره خود را یار و یاور کارگران و نیروی کار کشور و پشتیبان کارآفرینان و کارفرمایان می داند تصریح کرد : بی ترید کارگران و تلاشهای افتخارآفرینان آنان در عرصه های سازندگی ، تولید و اشتغال ایران اسلامی ارزشمند و قابل تقدیر است و بی تردید وجود کارگران روشنی بخش برکت سفره های ایرانی است.

 تأمین اجتماعی یاور نیروی کار و پشتیبان کارآفرینان است.

مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان تعهد و ایثار کارگران را خدمت در جهت اعتلای سربلندی و توسعه کشور دانست و افزود : سازمان تأمین اجتماعی همواره در کنار کارگران و کارفرمایان در تلاش است تا بهترین خدمات و تعهدات بیمه ای و درمانی را ارائه نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.