کد خبر : 9784
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 - 10:56

نهادينه كردن فرهنگHSE در سازمان الزامي است

مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب گفت: بايد با بكار گيري تمامي امور، فرهنگ HSE را در سازمان نهادينه كنيم تا شاهد حداقل حوادث باشيم.   مهندس احمد محمدي شنبه ۲۶ مرداد در آيين تكريم و معارفه رييس HSE شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب طي سخناني اظهار داشت:اين بخش از سازمان وظيفه مهم و حياتي را بر

مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب گفت: بايد با بكار گيري تمامي امور، فرهنگ HSE را در سازمان نهادينه كنيم تا شاهد حداقل حوادث باشيم.

IMG 20190817 151911 300x189 نهادينه كردن فرهنگHSE در سازمان الزامي است

 

مهندس احمد محمدي شنبه ۲۶ مرداد در آيين تكريم و معارفه رييس HSE شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب طي سخناني اظهار داشت:اين بخش از سازمان وظيفه مهم و حياتي را بر عهده دارد و مي بايست با تعامل و ارتباط با نهادهاي مرتبط در بيرون از سازمان از جمله محيط زيست و منابع طبيعي و همچنين برگزاري جلسات، بررسي مسائل ، در راستاي الزامات و اهداف HSE گامهاي اساسي برداشته شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به مقوله آموزش اشاره كرد و يادآورشد:آموزش جزء موارد ضروري و لازم در هر سازمان است كه با استفاده از آن مي توان علاوه بر ارتقاء بهره وري، در راستاي كاهش خطاي انساني نيز گام برداريم.

مهندس محمدي همچنين ضمن قدرداني از خدمات علي صفي خاني در دوران حضورش در  HSE مناطق نفتخيزجنوب گفت: عملكرد و جانفشاني ايشان در جريان آتش سوزي پتروشيمي بوعلي، چاه ۱۴۷ رگ سفيد، خطوط لوله آغاجاري و … قابل تقدير و ستودني است و ايشان در صنعت نفت يك برند محسوب مي شوند و به نوبه خود از زحمات ايشان تقدير مي كنم و اميدوارم در مجتمع آموزش علوم و فنون اهواز نيز با استفاده از ظرفيت هاي موجود در اين مجتمع در راستاي تحول و پويايي آن گام بردارند.

مهندس محمدي همچنين افزود: محمد رضا نادي رييس HSE مناطق نفتخيزجنوب  نيز داراي تجارب ارزنده اي در پتروشيمي و همچنين اين شركت است كه اميدواريم با تعامل و استفاده از ظرفيت هاي موجود در راستاي تكامل و اهداف اين شركت گام بردارد.

علي صفي خاني رييس سابق HSE مناطق نفتخيزجنوب نيز در اين مراسم با بيان اينكه سه دهه در اين حوزه فعاليت داشته است،گفت:طي دوران حضورم تلاش كردم تا هر روز را بدون حادثه  سپري كنيم و در راستاي پويايي سازمان گام برداريم.

محمد رضا نادري رييس HSE  مناطق نفتخيزجنوب نيز در اين مراسم طي سخناني گفت: هنر ما اين است كه بايد قبل از وقوع حوادث آنها را پيش بيني كنيم تا بتوانيم با خطرات احتمالي مقابله كنيم.

وي همچنين با بيان اينكه كار در HSE  بايد دانش محور و با استفاده از علم و تجربه باشد يادآورشد: مي بايست با به كارگيري ظرفيت هاي مستعدي كه در سطح مناطق نفتخيزجنوب وجود دارد ضعف و كاستي ها را برطرف و پتانسيل ها را به فرصت تبديل كنيم.

در پايان اين مراسم نيز از سوي مديرعامل مناطق نفتخيزجنوب با اهداي لوح، از زحمات علي صفي خاني در HSE ستاد تقدير و حكم رياست محمدرضا نادري به وي اعطا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.